Kysymykset vastausta vaille jää
Jääkö???
Missä kuljetkaan muistan vain sun
8
175
Vastaukset
- Anonyymi
esitä kysymykset tänne, niin jospa se oikea osaisi yhdistää itseensä ja vastaisi, jos sattuu täällä käymään. eihän niille muuten kukaan voi mitään, jollet tee sitä tässä itse ja aloita paremmin tuota, että sinut hän tunnistaisi.
- Anonyymi
Vain sydän näkee oikein.
Tärkein on näkymätöntä silmille.
https://youtu.be/k7mjNTdM8Fs
Hyvää ja iloista pääsiäistä!- Anonyymi
onko nyt pääsiäinen`????? en tiennytkään. ohhoh. eilen oli isäni synttärit, olisi täyttänyt tasan 90 vuotta. pääsiäinen`???? auts :/
- Anonyymi
Kysy niin ei jää.
- Anonyymi
Missä kuljit kerran?
- Anonyymi
tarkalleen ottaen milloin? vastaan jos annat tietoa, mitä tarkoitat tuolla.
- Anonyymi
Jäävät ne.
- Anonyymi
mutta miksi? eiks niiden ois mukavampi vain antaa tulla selviksi kuin jäädä ikiajoiksi mieltä vaivaamaan? olisi niin paljon asioita, joita haluaisin puhua. puhua. eihän se vaadi liikaa. päinvastoin se saattaisi antaa jotain, mikä auttaisi ymmärtämään kaiken. nämä palstajutut ovat mitä ovat. meilatakin voi. tai tulla käymään. tai sopia jonnekin tapaaminen. minä ainakin tulisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299