Kukahan se pöristelee jatkuvasti kylillä mustalla passatilla? Mikähän on autossa vikana kun ääntä kyllä lähtee mutta muuta ei tapahdukkaan? Vai onko vika enneminkin kuskin korvien välissä...
Kenellä pörisee
9
976
Vastaukset
- Anonyymi
Annamme asian jatkotutkimuksiin. Katsotaan sitten, mitä voimme tehdä ongelmalle.
- Anonyymi
Taitaa se tuo tuo pakoputken röpöttäminen olla kutsuhuuto että tulispa joku kairaamaan kuskia pakoputkeen...
- Anonyymi
tämähän se voikin olla se syy, onkohan sellainen harmaa rämisevä mersu sitten samalla asialla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämähän se voikin olla se syy, onkohan sellainen harmaa rämisevä mersu sitten samalla asialla??
Se o Renaultti harmaa seki
- Anonyymi
En minäkään niistä pidä, mutta jos pannaan käsi sydämelle; Jos tuokin autoharrastus kielletään, mitä jää jäljelle?
- Anonyymi
olis kai sitä muitakin keinoja löytää h*m*steluseuraa kuin tuollainen pärisyttäminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olis kai sitä muitakin keinoja löytää h*m*steluseuraa kuin tuollainen pärisyttäminen?
Sama kuin suosittelisit shakin peluuta niille. Ehkä se sulle käy, muttei kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kyseinen kirjoittelija itse etsiä tälläistä seuraa. Mutta onhan se nykypäivänä ihan ok juttu!
- Anonyymi
Mulla pörisee helvetisti kun syön usein hernaria ja roiskeläppiä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219