Tiedän mikä tekee käytös häiriötä

Kun olen kehitysvamma alan työntekijälle ADHD/Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena sanonut suoraan meidän kehitysvamman saaneiden kohdalla tulee Kehitysvamma ryhmässä 100% varmuudella käytös häiriöt koska puolet kehitysvamman saaneena eivät ymmärrä Kehitysvamma sanaa ne luulee, että älyllinen kehitysvamma muka on haukkuma sana.

Puolet siis ne jotka ovat Heikkolahjaisuus tasolle jäänyt eli tämän katsotaan kuuluvan nykyään älyllisen kehitysvamman ylempään älykkyys tasolla olevilla jotka ymmärtävät, että Kehitysvamma ei ole mikään haukkuma sana.

Eli entinen Heikkolahjaisuus on Laaja alaiset oppimisen vaikeudet jossa menee Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys taso päälle ja menee yli älykkyys taso testit älyllisen kehitysvamman kanssa.

Joilla on asumisen suhteen, että ei tarvitse ohjausta eikä apua mutta ryhmässä ei osaa toimia kuten muut asiakkaat

En tiedä voiko PDA olla älyllisen kehitysvamman saaneilla.

Joka on Autismin Alaprofiili.

Ne joilla on ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma niiden kohdalla ADHD naiset videossa kerrotaan persoonallisuushäiriö on yleensä joka katsotaan olevan lähellä narsisti juttua mutta moni minun lisäkseni on kirjoittanut PDA ryhmässä PDA pitäs olla ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma alla myös

4

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun olen sanonut Kehitysvamma alan työntekijöille meidät pitäisi jakaa Kehitysvamma puolella ryhmissä niin, että ne jotka ymmärtävät että Kehitysvamma ei ole haukkuma sana jotka ovat myös kiinnostuneita myös Kehitysvamma aiheesta ne pitäisi olla omassa ryhmässä joka vähentää meidän käytös häiriöt.

Heti Kehitysvamma työntekijät vaativat lopettaa minun kohdallani käynnit kun tiedän enemmän asioita.

Ne sano, että kyllä me olemme sen tietäneet, että teidän käytös häiriöt tulee siitä, että yli puolet kehitysvamman saaneena ymmärtää eri tavalla kehitysvamma sanan.

Josta syystä minun kaltaisia ei voi ottaa enää laitoksiin asumaan.

• Anonyymi

Ihme eukko tämä Henna, ei osaa muuta kuin jankuttaa samoja asioita päivästä toiseen ja luulee, että kaikki lievästi kehitysvammaiset ovat samanlaisia jankuttajia kuin hän itse.

• Anonyymi

Juuri näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe