Eniten vanhoja jättihittejä soittaa

Anonyymi-ap

Ethän vaihda pois Radio Suomen taajudelta. Kanava soittaa eniten Suomessa vanhoja isoja hittejä ja musiikin vaihtuvuua todella vähäistä. Vaikka apajille pyrkii uusia kanavia tutuilta kaupallisilta toimijoilta, muistathan Radio Suomen olevan ykkönen mitä tulee vuosikausia tehosoitossa olleiden vanhojen artistien ja bändien top3 suosituimpien kappaleiden soittamiseen. Joiltain soi aina sama. Muut eivät toteuta tätä yhtän hyvin kuin Radio Suomi. Eniten vanhoja isoja hittejä.

15

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siksi YLE onkin hyvä. Sopivassa suhteessa uutta ja vanhaa.

• Anonyymi

Milloin Radio Suomi kanavalta on tullut uutta musiikkia? Itse jos jossain kanavaa kuulen, kuulen vain vanhoja uutuksia ja sama paljastuu myös saatavilla olevista soittolista tiedoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin Radio Suomi kanavalta on tullut uutta musiikkia? Itse jos jossain kanavaa kuulen, kuulen vain vanhoja uutuksia ja sama paljastuu myös saatavilla olevista soittolista tiedoista.

Piti kirjoittaa.
        Itse jos jossain kanavaa kuulen, kuulen vain vanhoja en uutuksia ja sama paljastuu myös saatavilla olevista soittolista tiedoista.

• Anonyymi

Kerro nyt milloin sitä uutta musaa soi Radio Suomella?

• Anonyymi

Musiikkinsa puolesta Radio Suomi on jämähtänyt yli viisikymppisten makuun.

• Anonyymi

Olen vahvasti erimieltä. Radio Suomi on kaikkien mieleen, jotka eivät välitä musiikista lainkaan. Ainoa mistä musaa ovat kuunnelleet koskaan on Radio. Ei haittaa vaikka samat soi päivästä toiseen. Vuoden vanhatkin voidaan syöttää uutta musiikkia Radio Suomessa siltä ja siltä, kun eivät tiedä uusista julkaisuista tuon hölkäsenpöläystä, kosa eivät välitä musiikista saati seurata mitä musamaailmassa julkaistaan.

Sitten somessa osa näistä puolustelee ja yhtä pihalla on myös Radio Suomen musiikkivalinnoista päättävät ja niiden kanssa ei tekemisissä olevat eivät sitä vähääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vahvasti erimieltä. Radio Suomi on kaikkien mieleen, jotka eivät välitä musiikista lainkaan. Ainoa mistä musaa ovat kuunnelleet koskaan on Radio. Ei haittaa vaikka samat soi päivästä toiseen. Vuoden vanhatkin voidaan syöttää uutta musiikkia Radio Suomessa siltä ja siltä, kun eivät tiedä uusista julkaisuista tuon hölkäsenpöläystä, kosa eivät välitä musiikista saati seurata mitä musamaailmassa julkaistaan.

Sitten somessa osa näistä puolustelee ja yhtä pihalla on myös Radio Suomen musiikkivalinnoista päättävät ja niiden kanssa ei tekemisissä olevat eivät sitä vähääkään.

Totta. Täytemusiikkia niille, joiden mielestä jotakin pitää soida taustalla.

• Anonyymi

Radio Suomi soittaa eneimmän aikaa näitä nykyisiä kotimaisia naislaulajia, joiden esitykset ovat pelkkää ininää!!! Aivan järkyttävän huonoja! Kuinka kehtaavat esiintyäkään julkisesti itkemässä ja inisemässä ja synkistelemässä!!
      Kerran viikossa sitten Yleltä tulee joku suuri kansainvälinen hittilevy!!
      Kun kerran on maan suuri levyarkisto, niin sitä pitäisi käyttää veronmaksajien iloksi eikä aina soittaa näitä inisijöitä!!!

• Anonyymi

Kaikki musiikki on vanhaa mitä soi. Soinut jo jokapaikassa todella ahkerasti ennen kuin nuo uudemmatkaan saapuu Radio Suomen soittoon.

• Anonyymi

Hyvä vaan, että tulee tuttua musiikkia. Tykkään!

• Anonyymi

Haluatko maksaa minunkin pakkomaksuni?

• Anonyymi

valtio (yle) valhemedia on täyttä skeidaa, tämä fakta! eniten piffin redardien ininää soittaa valtio radio hybridikeskus. #vihataan #vihapuhelualue #eiyleä #suorademokratia #kansapäättää #kaaleettulloo #kostoukot

• Anonyymi

Varothan myös injektiopiikkejä!

• Anonyymi

600 000 000 €

• Anonyymi

Suomen kovin ja tylsin hittiasema samassa paketissa. Väääääääsynyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe