Mun vanhemmat lähtee mökille viiklopuksi. Ja iskä jätti kaksi kondomia ja makaroonilootaa. Nyt vaan rohkeasti ovelle koputtamaan
Nyt nainen pääsiäiseksi
11
147
Vastaukset
- Anonyymi
Kop,kop,kop täältä tullaan.
- Anonyymi
Hei !! Martti oli naisista kyse. Menes nyt syömään aamupala äiti on kattanut pöydän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei !! Martti oli naisista kyse. Menes nyt syömään aamupala äiti on kattanut pöydän
Kyllä ne naiset kattelis kun sulla on makaroonilootaa kondomeissa, iskä jätti sulle jotain kertomata ekkä itte kehtaa kysyä.
Mutta äläpäs huoli, tyypillistä tämän kylän vajakki touhua, kyllä se siitä. - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178134196
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Käytettyjä kumeja?
Kestävätkö isältä pojalle?
Aiotko hässiä sitä mautonta makaroonilaatikkoasi? - Anonyymi
Mee ja käy absilla, kyllä sieltä mukavaa porukkaa matkaan lähtee, sukupuolesta en mee takuuseen mutta olet vain sitten avarakatseinen, konroomit voit antaa isille takaasi.
- Anonyymi
Mun esari kului puhki WC bailuis. Tinon naama on ihan valkoinen sp..rmasta
- Anonyymi
Onko ketää tulos saniteettitiloihin
- Anonyymi
Ei todellakaan.
- Anonyymi
Menkää ny, kyllä hyysis mukavaa on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813