Ei ollu sahurit vielä laskenu pensan hintaa, koskahan se tapahtuu?
Tuanoiniin
10
247
Vastaukset
- Anonyymi
Töitä mulle heti tai lisää tukia,no Pressut ,mikä kestää?
- Anonyymi
Sosialisti ulisee
- Anonyymi
Tyypillinen sosialisti poikkeuksetta ja aina käsi toisen taskuilla
- Anonyymi
Maurihan laski jo hintaa edellisten vaalien jälkeen mutta vissiin ainoastaan Kaustisella?
- Anonyymi
Niin, silloin aluevaalien aikaanhan se intooli bensan hinnan alentamisesta, kuiinkahan paljon Kokkolanseudulla vuoden alusta bensan hinta laski, kun hyvinvointialue aloitti toimintansa ?
- Anonyymi
Nyt onkin kiva nähdä osaako tuleva oppositio hyödyntää sosiaalista mediaa kuten Persut teki .Jos osaa niin ei ole helppoa hallituksella,on se vaan tehokas ja on niin paljon helpompaa arvostella kuin tehdä itse.Varsinkin Tiktokin kautta meni moni edustaja läpi,myös muita kuin Persuja mutta muut olivat enemmänkin asiaansa tuomassa ulos.Tienvarsimainokset ovat konkreettisesti paperia Tiktokkiin verrattuna,jossa saa myös äänen mukaan joko muitten mollaamiseen tai asiansa esittämiseen.
- Anonyymi
Kaupas kyllä eron huomas heti, maito -30% ja makkarapaketti -50%!! Ei ollu paskapuheita ne hinnanlaskut!
- Anonyymi
Päiväysalennuksia,normi Persu:-))
- Anonyymi
Olis mielenkiintoista jos joku tekis listan esim. mäenpään kommentoikista pielessä olevista asioista. Olisi sitten hienoa verrata niitä persujen tuleviin tekemisiin ja selityksiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132