Kun haet työpaikkaa kuntasektorille, ota selvää kunnasta. Varoittavia esimerkkejä ovat 1.rehtoreiden ja apulausrehtoreiden vaihtuvuus 2. itse haastattelutilanteessa hiljaisuus ja sivistysjohtaja kyselee 3.
Salamyhkäisyys. Täällä Keski - ja pohjoispohjanmaalla on joissakin paikkakunnissa todella tulehtunut tilanne. Olen hakeutumassa täältä pois, koska täällä on aika ahdistavaa. Viime kädessä on kysymys pitkistä henkilöstösuhdeongelmia ta. Se heijastuu koulumaailmaan. Kunta, joka lomauttaa opettajia ja jopa laittomasti, ei herätä luottamusta. Kunnissa on eroja ja koulutus myönteiset kunnat harvoin säästää opetuksesta.
Kunnan huono ilmapiiri
2
215
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa myös katsoa esityslistoja ja pöytäkirjoja. Kiinnitä huomiota oikaisuvastimuksuin ja eriäviin mielipiteisiin, sekä pitkiin selvityksiin. Aikaisempien vuosien hakijamäärät kertovat myös tilanteesta. Suosittuihin paikkoihin on aina paljon hakijoita. On myös kuntia, jotka ovat niin suljettuja, ettei sinne yksinkertaisesti haluta hakea. Tieto leviää, kun työntekijä vaihtaa työpaikkaa. Mainetta on vaikea kirjata ja se saattaa viedä vuosia. Myös johtajuusongelmat kielii vakavista asioista.
- Anonyymi
Oletko opiskellut kajoa tai fiskusta? Niissä opetetaan konfliktitilanteiden minimointia T. Hallapakottaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319