Franciscus ja minä - Jumalan köyhän tarina
https://areena.yle.fi/1-50470958
Onko vähemmän sittenkin enemmän?
Piispa Jari Jolkkonen kertoo Franciscus Assisilaisen elämäntarinaa
ja kysyy, onko meillä varaa olla kuulematta Franciscuksen sanomaa?
Dokumentti, ohjaus Satu Väätäinen
https://www.espoonseurakunnat.fi/tutki-uskoa/rukous/muita-rukouksia/fransicus-assisilaisen-rukous
Antaessaan saa,
kadottaessaan löytää,
unohtaessaan saa anteeksi,
kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.
Yle, tv1. aamun Sanoma
6
359
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan ei nyt köyhä kuitenkaan ihan katkeroituisi.
Vähävaraisen elämä ei ole helppoa. Ajatusten keskiössä pyörii selviytyminen ja päivän ateria, ei jumaluus. Jos köyhällä on huollettavia, itse menee maha muristen nukkumaan.
Vain elämästä irronnut omanapakeskeinen uskontohedonisti voi noin tehdä.Kirjaimellisesti ottaen, suoranaisesti, Ihmisen elämä ei ole koskaan helppoa. Kenenkään.
Ei elämästä selviä hengissä.
Katkeruus, kateus, osattomaksi jääminen, pettymykset, ne nakertaa.
Nälkäisenä ei saa unta, kärttyilee koko yön ja seuraavan päivän...
Hedonismi kuulostaa makealta hedelmältä. lähes nautinnolta.- Anonyymi
WelcomeToMyWorld kirjoitti:
Kirjaimellisesti ottaen, suoranaisesti, Ihmisen elämä ei ole koskaan helppoa. Kenenkään.
Ei elämästä selviä hengissä.
Katkeruus, kateus, osattomaksi jääminen, pettymykset, ne nakertaa.
Nälkäisenä ei saa unta, kärttyilee koko yön ja seuraavan päivän...
Hedonismi kuulostaa makealta hedelmältä. lähes nautinnolta." Ihmisen elämä ei ole koskaan helppoa. Kenenkään. "
Höpö höpö! Minun on! Mutta elele sinä vaan omaa hankalaa elämääsi niin pettyneenä ja katkerana kuin haluat. 😁 Anonyymi kirjoitti:
" Ihmisen elämä ei ole koskaan helppoa. Kenenkään. "
Höpö höpö! Minun on! Mutta elele sinä vaan omaa hankalaa elämääsi niin pettyneenä ja katkerana kuin haluat. 😁Tosi mukavaa, että sull on helppo elämä, varo ettet tylsisty.
Minäpä elelen tätä omaa elämääni, ihan niinkuin haluan, kiitos kannatuksestasi!
Onnea ja menestystä Elämääsi,
ilman sarvia ja hampaita =D- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17815023b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei hätää kyllä jumalan sijainen "Sauli" pitää meistä heikoimmista huolta kokoomuksen oppien mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132