IS viikonloppu tietää yleensä sanoma- ja aikakausilehtien haastavimmat tehtävät. Mutta muitakin on hyvä huomioida. Iltalehdessä on piilis ja tavuristikko myös.
ISn kovis on 3- -arvioitu Jari Keräseltä. Pääsiäisen kunniaksi on myös jättiristikko, laatijana Kimmo Sillankorva..
Ristikkoviikko 8-14.4.2023
8
937
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-4-2023/?view=all#post-27016
löytyy kovikseen auki klikattava vinkki IL piilikset ovat kaukana Sanarisin tasosta. 50 vihjettä, joiden piilovihjeistä vain kaksi oli muu kuin kätkö tai anagrammi. Pääosin täysin läpikirjoitettavia. Ei kannata oikein ratkoa.
- Anonyymi
Kävit sitten heittämässä saman kommentit suosikkisivustollesi(?) "Sinkut paljaana".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävit sitten heittämässä saman kommentit suosikkisivustollesi(?) "Sinkut paljaana".
Vahinko. Sivun alalaidassa on linkkejä eri aiheisiin. Huomasin liian myöhään, etyä oli väärä säie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahinko. Sivun alalaidassa on linkkejä eri aiheisiin. Huomasin liian myöhään, etyä oli väärä säie.
Jos kirjoittaa väärään paikkaan, kannattaisi olla erityisen huolellinen. Mikähän on sinkkufanien mielestä sanarusi? Mihin piiliksiin he ajattelevat tässä viitattavan?
Onhan noissa Sanarusin piiliksissä vl'altava ero Iltalehden piiliksiin nähden. Nyt oli 50 vihjettä, joista vain kaksi oli muita kuin kätköjä tai anagrammeja. Kätköjen osuus 56%, anagrammeja 40%, sisäkköjä 2% ja (käänteinen) jaotelma 2%. Jotensakin läpikirjoitetteva ja todella köyhä vihjeitys. Anonyymi kirjoitti:
Jos kirjoittaa väärään paikkaan, kannattaisi olla erityisen huolellinen. Mikähän on sinkkufanien mielestä sanarusi? Mihin piiliksiin he ajattelevat tässä viitattavan?
Onhan noissa Sanarusin piiliksissä vl'altava ero Iltalehden piiliksiin nähden. Nyt oli 50 vihjettä, joista vain kaksi oli muita kuin kätköjä tai anagrammeja. Kätköjen osuus 56%, anagrammeja 40%, sisäkköjä 2% ja (käänteinen) jaotelma 2%. Jotensakin läpikirjoitetteva ja todella köyhä vihjeitys.Klikkasin vahingossa alareunan linkkiä ja luulin olevani vielä tässä säikeessä. Vasta kun olin klikannut Lähetä-painikette huomasin, että säie olikin väärä. Hassuin moka tähän asti.
Vasta kun katsoin lähettämiäni viesti tajusin minne olin kirjoittanut.Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Klikkasin vahingossa alareunan linkkiä ja luulin olevani vielä tässä säikeessä. Vasta kun olin klikannut Lähetä-painikette huomasin, että säie olikin väärä. Hassuin moka tähän asti.
Vasta kun katsoin lähettämiäni viesti tajusin minne olin kirjoittanut.Laitoin toiseen säikeeseen pahoitteluni.
- Anonyymi
Laittaisitko joku vahingosss ratkaisuita tulemaan jo? Pääsiäinen vilahtelee ohi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164