Hei olen 13 vuotias poika, joka haluaisi käyttää vaippoja. Olen abaut 8 vuotiaasta nähden nähnyt unia vaipoista ja halunnut käyttää niitä tilaisuutta toistaiseksi ei kunnolla ole tullut niiden hankkimiseen. Minulta löytyy siskokin, joka missään nimessä ei saa tietää KOSKAAN asiasta. Tästä asiasta ei siis tiedä kukaan, koska en vain voi kertoa asiasta. Mitkä olisivat hyvät vaippahankinnat alkuun noin 20€ budjetilla jos tilaisuus tulee ostaa.
Minun painoni on 56kg ja pituuteni 163cm. Mitä tekisin tässä tilanteessa. Ja en halua kommentteja esimerkiksi pervo hae hoitoa tai jotain noista.
Kysyntää vaipoista
17
740
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisiko joskus vastauksia näihin?
- Anonyymi
Kokeile Drynites. Isommista kaupoista löytyy vaippa hyllystä
- Anonyymi
Okei kiitos vinkistä.;)
- Anonyymi
Mulla on niin sama asia
- Anonyymi
Haluutko jutella mun kaa ku ois ehkä hyvä ymmärtää toisiamme
- Anonyymi
Kakskymppiä riittää hyvin pakettiin housuvaippoja lähikaupasta.
- Anonyymi
Varaa aika psykiatrille ja pyydä silta Peratsin kuuri. Lisäksi, muista että käytetyt vaipat ovat terveysriski
- Anonyymi
huggies drynites kans mun suositus. toi 20 piisaa hyvin niihin.
- Anonyymi
itselläni on 4vuotias kotona niin osaan laittaa vaippoja olen kyllä 46v mies eikai haittaa
- Anonyymi
Juu ei haittaa
- Anonyymi
Nyt kun mä huomenna menen ne vaipat hommaamaan niin pitäisikö minun ostaa jotain muuta kivaa siihen matkaan;)
- Anonyymi
ei sun tarvii, reippaasti ostat vaa vaipat
- Anonyymi
Onkohan täällä enään ketään
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Tottakai. Ostitko Drynitesejä ja ootko tykännyt niistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai. Ostitko Drynitesejä ja ootko tykännyt niistä?
Ois pitäny jo mut ei oo ollu tilaisuutta huomenna ois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319