Sinä vaalea hiuksinen nainen, joka katsoit minua liian pitkään. Jäit pois rautatieaseman kohdalla ja heilutit minulle. Olisin halunnut juosta perääsi mutta jäädyin. Tuskin löydän sinua tämän kautta mutta päätin yrittää...
8.4 lauantai ratikka 9
6
361
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä bingo.
- Anonyymi
🤔 Niinkö...? Ihan varmistukseksi kysymys vielä☺️ Kenen kanssa olit liikkeellä tuolloin ja mistä nousit ratikan kyytiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔 Niinkö...? Ihan varmistukseksi kysymys vielä☺️ Kenen kanssa olit liikkeellä tuolloin ja mistä nousit ratikan kyytiin?
Kahden naisen kanssa. Hakaniemen torin vierestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahden naisen kanssa. Hakaniemen torin vierestä.
Ei voi olla totta... 😅 Tää oli aika epätoivoinen yritys, enkä kyllä uskonut tän toimivan. Miten päädyit tänne ja törmäsit mun viestiin? Jos haluat jatkaa juttua, niin teetkö tänne vaikka profiilin? 😎
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla totta... 😅 Tää oli aika epätoivoinen yritys, enkä kyllä uskonut tän toimivan. Miten päädyit tänne ja törmäsit mun viestiin? Jos haluat jatkaa juttua, niin teetkö tänne vaikka profiilin? 😎
tolla nimellä löytyy tuolta treffien sivustolta kun siellä ainakin pystyy laittaan viestiä 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319