Äidin ja isin pikkupojulle rapsahti maksettavaa! Näin sitä kun ollaan olevinaan et minä ite!
Näin taas Lapinlahdella!
14
1334
Vastaukset
- Anonyymi
niin mikä tapaus?
- Anonyymi
Se tapaus poika ajoi poliisia pakoon! Eikä ollut pysähtynyt merkistä huolimatta vaan paennut metsään !!!
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178252244
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onko se maksettava jotenki sulta pois ?
- Anonyymi
Mistä tuo tieto on saatu ?
Poikaa ei silloin tunnistettu ? Eikä poliisi saanut kaveria kiinni ? Mistä muka nyt selvisi ?
Hyvä kuitenkin, että sai ansionsa mukaan opetuksen. Monta rikollista toimintoa kerkesi paetessaan tehdä !
Olisi päässyt niin paljon vähemmällä, kun olisi itse pysähtynyt. Minä ite oon kuningas - periaate ei maksa vaivaa 🙄 ! Sepä siitä sitten, ja hyvät onnittelut poliisille !- Anonyymi
Matti ja liisa netti uutisista !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ou nou ! Ou nou ! Miten sitä lehteä tuommoinen kiinnostaisi ?
Ei siellä varmaan ponihäntäpoika ole päätirehtööri, kun tuo uutisformaatti läpäisee uutiskynnyksen ! Sitten on ihme tapahtunut ! Prkl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi lukea lisää Iisalmen sanomista
- Anonyymi
Millä tavalla se Mitä se poika sai nii on sinulta pois😂😂😂
- Anonyymi
ei mitenkään ! höh ! ne rahat menee poliisin palkkoihin, teiden kunnossapitoon, pakolaisille. Ukrainaan sotatarvikkeisiin jne
Ajelkaa juipit vaan, niin maailma voi paremmin
😜😁🙂👮👮👮👮👮👮 ! - Anonyymi
röyhkeestä mielepuolesta hyötyy koko valtio
! lukitaan !
- Anonyymi
💩💩💩💩🧐🧐🧐 koko koko sakki
voi, voi, voi menikö mopo valtiolle
käy ostaa huutokaupasta takas 😜 rakas mopo- Anonyymi
Eipä menny valtiolle 🤣🤣🤣🤚🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä menny valtiolle 🤣🤣🤣🤚🏻
vielä kerkiää tänä kesänä esim. 💪
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337