Olen 56-vuotias siisti mies Oulusta. Mikään ei ole niin kiihoittavaa kuin se, että nainen levittää reitensä. Suutelen reisiä ja pikkuhiljaa siirryn lähemmäs pillua koko ajan suudellen ja kielelläni lipoen. Kun kieleni koskettaa naisen häpykumpua, tunnen kuinka nainen värähtää ja odottaa kieleni kosketusta pillussaan. Silloin aloitan ahnaat vedot märällä kielelläni pilluvaossa. Nuolen ahmien ja imen välillä klitorista. Pian olen itsekin niin kiimassa että nuolen niin että nenänikin kyntää pilluvakoa. Naisen lantio myötäilee liikkeillään nuolemistani ja värähtelee nautinnosta. Se on se hetki, jolloin haluan nuolla koko ajan vaan ahnaammin ja enemmän. Välillä työnnän sormeni sisään kiimasta sykkivään pilluun ja jatkan taas nuolemista. Hmmm... jäätelö ei ole nuolemisen korvike :) Tekee mieli nuolla.
Suusex Oulu
1
347
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823