Tuossa on tänään ollut esillä vanha keskustelu Avensiksen vioista.
Se on kärsinyt vanhuudesta ja siitä on poistettu jo 12 sopimatonta viestiä.
Nyt on aika tehdä päivitetty versio Avensiksesta, sillä niitä on vielä paljon liikkeellä. Jopa -98 mallia on vielä tarjolla.
Tuosta vanhasta ketjusta voi löytää valtavasti provoja.
Eräs mielenkiintoinen viesti toistuu useana eri versiona, jossa -98 mallin omistaja kertoo jakopään menneen p***ksi ja moottori romuksi.
Tämä moottori on sellainen, jonka venttiilit eivät osu mäntiin, jos nokkahihna katkeaa tai jakopää muuten menisi sekaisin.
Onneksi siellä oli myös asiantuntijan kommentti tuosta asiasta, jossa tuollaiset provot tuomittiin.
Tuntuu uskomattomalta kuinka sitkeitä nuo häiriköt voivat olla yrittäessään mustamaalata jotakin automerkkiä.
Toyota Avensis kokemuksia ja vikoja
11
1534
Vastaukset
- Anonyymi
Se on tämä palstavanhus joka valehtelee ja haastaa riitaa joka aiheessa ja ties kuinka monella muulla nettisivustolla. Harhaanjohtaminen on osa harrastusta. Ikäväähän tämä on. Jonkinmoinen tärähdys ei ole poissuljettu.
- Anonyymi
Mikä tuossa nyt noin kovasti järkytti? Aloitus on aivan mukavaa vaihtelua täällä, sillä viime aikoina ei uusia ole montaa nähty.
Mielenkiintoista on nähdä kuinka nopeasti provoilijat tulevat mukaan ja ovatko ne yhtä asiantuntevia kuin tuossa vanhassa keskustelussa olevat.
- Anonyymi
Ne pikkukoivet ässästä, paistoaika 40 minuuttia riitää. Ei tarvi laittaa vuokaan, vaan suoraan pellille, jossa tietenkin leivinpaperi!
On hyvää! - Anonyymi
Kyllä se provo aina tiensä löytää.
- Anonyymi
7 vuoden kokemus avesta.
Itse ajettuja kilometrjä lähes 200t km
Kilometrejä tällä hetkellä 380t
Lämmin auto ja kohtalaisen hyvä auto.2.2d kone jaksaa hyvin liikuttaa autoaAutomaatti laatikko syö tehoa,mutta on vaivaton käyttää.
Rehellisyyden nimissä on mainittava että 1vaihteen kytkeytymiseen en ole tyytyväinen,koska se kytkeytyy risteykseen tullessa jo lphellä 20km\h vaudissa ja nostattaa kierroksia suotta ja jos rajummin painaa kaasua niin nykäisee.
Polttoaineen esipaineventtiili on vaihdettu 340t kohdalla.Auto käynnistyi hieman pidemmällå startilla. Venttiili vahdettiin merkkikorjaamolla.
Olen kuullut että joillain on ollut kansi vikoja.
Itse olen ajanut lähes aina turbo diecel autolla ja olen käyttänyt autoja oikein.Jålkijäådytys kovan ajon jälkeen on tärkeä toimenpide,niin säåstyy kansi ongelmilta (kaikissa turbo dieceleisså)
Käyttövarma jåmäkkå ja vähävikaisin auto,mitä olen kokenut.- Anonyymi
Toyotan 2,0 ja 2,2 D-4D ovat ns. "pommikoneita". Niistä roppaa kannenpulttien kierteet lohkosta, jolloin on vaihdettava puoli moottori. Kierteitä ei voi korjata Helicoililla, koska on liian pienet seinämä vahvuudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan 2,0 ja 2,2 D-4D ovat ns. "pommikoneita". Niistä roppaa kannenpulttien kierteet lohkosta, jolloin on vaihdettava puoli moottori. Kierteitä ei voi korjata Helicoililla, koska on liian pienet seinämä vahvuudet.
Toyotan dieselit on lähes ikuisia. Niissäei ole ollut mitään vikoja. Tuo kansiongelma on VW konsernin tekeleiden ongelma ei Toyotan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan 2,0 ja 2,2 D-4D ovat ns. "pommikoneita". Niistä roppaa kannenpulttien kierteet lohkosta, jolloin on vaihdettava puoli moottori. Kierteitä ei voi korjata Helicoililla, koska on liian pienet seinämä vahvuudet.
Ei minulla ainakaan ole ollut mitään ogelmaa 2.2 d kanssa.akäyttö virheillå saa ehkä kannen rikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole ollut mitään ogelmaa 2.2 d kanssa.akäyttö virheillå saa ehkä kannen rikki.
Ilmeisesti sinulla on valurauta lohkolla oleva moottori. Niissä ei ollut ongelmia. Alumiini lohkolla olevista petti kannenpulttien kierteet lohkosta. Yleensä se tapahtui alle 200tkm jopa joskus alle 100tkm. Helicoililla ei pystynyt kierteitä korjaamaan. Edessä oli moottorin vaihto, josta selvis noin kymppitonnilla. Se uusi moottori kesti suurin piirtein saman verran.
- Anonyymi
Toyota Avensis vm. 2000 1,6 ajettu 260 000 km. Virtalukon pohja 100 tkm kohdalla.
Nyt pitäisi vilkun viiksi uusia - ei meinaa aina antaa vilkkua vasemmalle.
Vasen uloin vetoakselin kumi -22
Ensimmäinen hitsaus kynnykseen 18 vuoden ikäisenä.
Nykyisin reikä/ vuosi.
Katsastus oli helppoa 17 vuotta - aina läpi kerrasta. Tänään kävin asemalla. Kaksi reikää, joista toinen oikean taka lokasuojan alareunassa. Korjauskehotuksella selvisin.
Hihnoja, jarrulevyjä, ja paloja ym. on tietysti vaihdettu vuosien saatossa.
Edellistä -89 Corollaa piti hitsata jo 15 vuotiaana. Tekniikka toimi aina hyvin, mutta hitsaaminen alkoi maistua kuonalta.
Kun vertaan näitä Toyota autojani muun merkkisiin autoihin, joita minulla on reilusti käytettyinä ollut, niin katson päässeeni halvemmalla, sillä niissä muissa oli kalliita tekniikkavikoja. Hitsaaminen on kuitenkin niihin verrattuna halpaa.
Merkkiä en vaihda, mutta toivoisin joskus saavani vähemmän käytetyn auton.
Olen rahan puutteessa joutunut ostamaan kymmenvuotiaan ajokin, josta joku on nautiskellut ensimmäiset 150 000 km pois D. - Anonyymi
Tukholmassa ollut 2010 vuosimallissa letkunkiristimet ruostuvat varsinkin alhaalta. Vaahtomuovin palanen kepin nokkaan ja siihen vasaralakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032