sotaan ja yhteenottoon Länsivaltoja ja nimenomaan demokratioita vastaan jo lähes 20 vuotta. Se on vakoillut, sabotoinnut, juoninut, lahjonut, murhannut, tappanut, kiistänyt rikoksensa ja aloirtanut lukuisia sotia ja siitä huolimatta jotkut läntisitsä johtajista kuvittelee, ettei se tarkoita pahaa heille. Siitä esimerkkeinä ovat Mackon ja Scholtz, kaksi niljaketta, jotka pelaavat EU muiden valtioden seläntakana nuoleskellen milloin Xi ja milloin Putinia. Selittävät varmaan, että ei me haluta mitään pahaa kenellekään vaan nuo jotkut Itä-euroopan valtiot.
Kyllä pitää olla tosielämän nynnyjä ja todellisia hyödllisiä idiootteja EUn johdossa.
Luulevatko he todella, että valtiolla, joka vakoilee vuosikymmeniä voidakseen terrorisoida ja sabotoida tietoliikenneyhteyksiä, öljy ja kaasuputkia, sähköverkkoja ja infraa, on ainoastaan "kunnialliset" tarkoitukset?
Olisiko aika havahtia j Suomessakin. Venäjä Putinin johdolla on valmistautunut
Anonyymi-ap
2
99
Vastaukset
- Anonyymi
Naton kameroissa näkyy Puutiaisen napanöyhtäkin. Myös wc- paperin merkki tiedetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184