Olin aikoinani töissä Outokummussa kolme vuotta kesälomien sijaisena. Viimeisenä syksynä kun kyseltiin jatketaanko työsopimusta kaikille , töitä olisi.
Kaikki muut saivat jatkaa.Minulle esimies sanoi yhteisessä palverissa oikein nimeltä mainiten ,P.... on liian vanha työelämään.
Olin sinä kesänä täyttänyt 50 vuotta.
Se oli kuin puukko minun sieluuni, vaikka tein töitä kuin toisetkin. Karvaana sitä kokemusta muistelen vieläkin, vaikka aikaa on kulunut jo 23 vuotta.
Lieneekö herra T.H saanut ylennyksen toimistaan?
Jos nyt olisin tekisin rikosilmoituksen työntekijän syrjinnästä
Liha-alan työpaikka ja sen tökerö esimies
Anonyymi-ap
2
158
Vastaukset
- Anonyymi
olipahan rumasti tehty. Vielä muiden kuullen nöyryytetään pilkkaamalla. Esimies niille muille palaverissa oleville kertoili samalla kertaa "piiloviestiä" että olkaa kiltisti nöyriä ja kuuliaisia hänelle. Toisaalta ei sinun tarvinnut katsella taaksesi kun sieltä pois lähdit. Jätit sen sonnan taaksesi. Tuollainen mulkero pomo teki varmaan samat temput monelle muullekin jossain vaiheessa. Näitä ihmisiä mahtuu maailmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131