Okei tarvitsen apua. Haluan vaihtaa joukkoetta mutta en uskalla koska pelaisin maalissa mutta niillä on jo hyvä maalivahti mut tiiän et jos vaihdan se pääsee pelaan kentälle jonne se on aina halunnut mennä pelaamaan. En oo paras maalissa tai no en yhtään hyvä ja pelotta jos ne alkaa vertaamaan mua huonolla tavalla siihen toiseen maalivahtiin .. niillä ei oo paras joukkoe henki vaik siltä näyttää mut tiiän et siel tulisi olemaan kivaa. Mun 2 parastakaveria pelaa siellä mut en uskalla kertoo niille siitä et oon miettimässä sinne vaihtoa koska pelottaa että ne ei halua että vaihdan ja niin pois päin.. en oo oikeesti hyvä pelaan ja sitkun ne on vielä vaihtamassa SM tasolle ehkä ens kaudella nii vähän tyhmää kun en pärjäisi siellä. Ja sit jos jäänkin ulkopuolelle silloin ja niin. Oon siis käynyt aikasemmin heidän treeneissä mutta en tuntenut silloin ketään ja olin yksin mutta nyt tunnen sieltä paljonkin ihmisiä mutta silti pelottaa! Mitä teen?
Haluan vaihtaa joukkoetta mutta en uskalla?
Anonyymi-ap
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066