Minä olen kyllä ihminen, jolla ei ole mitään diagnoosia ja kuulun Suomen valtaväestöön. Missähän suhteessa minä olen vähemmistöläinen? No ehkä siinä mielessä, että äidinkieleni on suomi ja useimmat maailman ihmiset eivät osaa sitä sanaakaan. No eiväthän tietysti kiinaakaan äidinkielenään puhuvat ole enemmistönä maailmassa, mutta mielestäni tuo on kuitenkin ns. normaali vähemmistö. En kuulu myöskään seksuaalivähemmistöihin.
Millä tavalla minä muka kuulun vähemmistöön?
7
311
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vähemmistöön pääsee jos siltä tuntuu. Nykyisinhän jokainen voi olla sitä mitä haluaa, vaikka hamsteri.
- Anonyymi
Kaikki kuuluu johonkin vähemmistöön.
- Anonyymi
Mutta tarviiko sen puolesta liputtaa ja järjestää kulkueita. Sirkustelua..
- Anonyymi
Minä oon suomenruottalainen ja myös arjalainen eli samoin kuin Halla-aho ja meitä on varmaan tosi vähän ,,
- Anonyymi
En ymmärrä mitä seksuaalisuus vaikuttaa mihinkään. Seksit kuuluu peiton alle. Tarviiko se kuuluttaa kaupungille että on homo, hetero, bi tai metro. SO what
- Anonyymi
Ajattepa tarkemmin. Ehkä sittenkin kuulut seksuaalivähemmistöön, koska nykyisin yhä useampi on todennut, ettei halua kuulua heteronormin mukaiseen joukkoon ja arvelee vakavasti sukupuolen vaihtamista, erilaisia kokeiluja tyydyttyökseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066