hei! oon 14 vuotias tyttö joka viettää paljon aikaa tietokoneella ja oon alkanut huomaamaan pelatessani että "käteni eivät toimi" kädet kyllä tekevät mitä käsken hieman huonosti mutta kädet tai niiden lihas on sitä vastaan ja käsien liikuttaminen tuntuu nykyään melko raskaalle tai haastavalle. on hieman vaikea selittää sitä tunnetta mutta minua vähän pelottaa tämä.. ja en siis ole mitenkään erityisen ylipainoinen enkä huonossa kunnossa! en tiedä pitäskö vaan ootta että menee ohi vai kertoa jollekkin nimittäin netistä kun yritin lukea sieltä tuli aika pelottavaa settiä halvaantumisista yms
kädet eivät tottele kunnolla
Anonyymi-ap
3
411
Vastaukset
- Anonyymi
Miks vietät aikaa tietokoneella tekisit muuta tytöt saa niin helposti esim poikaystävän toisinku pojat ei esim saa tytyjä nii ikäänku pakko olla koneella t. Poika 15v
- Anonyymi
Johtuu varmaan juurikin tuosta tietokoneella viettämästäsi jasata ja kätesi ovat rasittuneet sen vuoksi.
Koitahan sellaista, että vähennät reilusti koneella viettämääsi aikaa ja vertaat käsiesi kuntoa vaikka parin viikon tai kuukaudenkin päästä, että onko tilanne parantunut tämän hetkiseen yhtään.
Jos on, niin syy on tietokoneella vietetyssä ajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319