Bmm jakopää viimeistään 200 000km
Jos paljon pätkajoa uudesta niin aiemmin.
200 000km on valtava määrä metalliketjulle ja rattaille. Kaukana hyvästä kunnosta.
Sitten kestää vielä mahdollisesti puolet lisää.
Esim jos on 2013-2014 bmw niin ollut 10 vuotta jo ajossa. Siinä on jakopään remppa aiheellinen. Kuka laittaa 10 000 eur autoon jossa kulunut jakopää ja voi hajota milloin vain.
Bmw N47, B47, B48 jakoketju. 150-200tkm kannattaa uusia kaikki
9
4951
Vastaukset
- Anonyymi
Tavallisissa autoissa 200 tkm maksi ajomäärä jakoketjulle ja laahaimelle.
Renault jakoketjun vaihto 80 tkm.
MB 200 tkm.
VW 90 tkm.
Toyotan ketju 600 tkm ( suositus).- Anonyymi
Mikä selittäisi noin suuren eron: 80 tkm vs. 600 tkm? Ei voi olla.
- Anonyymi
Kiristin on oikeampi termi laahaimelle.
- Anonyymi
Toyotan maksimimäärä yleensä ajolle on se 200 tkm niin voi ilmoittaa ketjulle vaikka 1 miljoonaa :D
- Anonyymi
Listaan voinee lisätä myös N13- moottorikoodin.
Tapaus1. kesti 60tkm, jonka jälkeen kiristimen vaihto riitti (toistaiseksi).
Tapaus2. 100tkm ja ketju "pomppasi".
Laatuvehkeitä - Anonyymi
Kyl on surkiaa tekniikkaa Baijerin pommissa?😅😂🤣
- Anonyymi
Ala tienaamaan niin saat joskus sen baijerin ''pommin''.
- Anonyymi
Mistähän tuo b47 on keksitty listalle...
- Anonyymi
Tuolla siitä puhutaan.. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15043426/bmw-b47-2019-korjaa-jakoketjuongelman
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219