mikä palkka kuuluu baarityöntekijälle

Anonyymi-ap

moikka, olen aloittamassa baarissa työt. koulutusta ei ole eikä kokemusta baarista mutta ravintola-alalta jo useampi vuosi. haluavat siis palkata minut silti koska opin kaikki asiat nopeasti ja saan vielä kunnon perehdytyksen.
pamin mukaan minulle kuuluisi tesin palkkaryhmän 4 palkka, koska työpaikalla anniskellaan yli 5,5 promillen juomia.
kuuluuko minun siis pyytää palkkaryhmä 4 palkkaa vai saanko ns normi tarjoilijan palkkaa, koska koulutusta ei ole?

(kertokaa muutenkin mitä palkkaa saatte, onko se tesin minimi vai joku muu)

5

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on joku muu. Palkka on neuvoteltu työnantajan kanssa. Ei siinä tessiä katsottu.

Tessi on minimi, yleensä maksetaan vähän enemmän, jos työntekijä halutaan pitään. Ja kannattaa pyytää enemmän kuin minimi.

• Anonyymi

varmaan tuo palkkaryhmä 4 on se minimi jos baarissa tarjoillaan yli 5,5 tilavuusprosentin alkoholijuomia. Anniskelupassi pitää suorittaa jos sinulla ei sellaista entuudestansa vielä ole. Sen voi suorittaa netissäkin. Hinta reilut 100 euroa. Palkka on tietenkin neuvottelukysymys.Diili. Asia vaan täytyy sopivalla tavalla osata kysäistä oikealla hetkellä.
      Ihan hyvin sulta näkyy tarjoilu sujuvan vaikka ahasta on pujotella asiakastungoksessa. The Temple bar Dublin livekuvaa.
      https://www.earthcam.com/world/ireland/dublin/?cam=dublinpub

• Anonyymi

Jos alatte baari yrittäjäksi niin älkää lähtekö. Ei kannata. Asiakkaat tulee vain pe-la iltoina eli vain kahtena päivänä saa hyvän tilin. Viikolla taas on niin hiljaista, että mietin, että kannataisko pitää edes auki, koska asiakkaita ei vaan ole. Nytkin vapun jälkeinen tiistai on vaan niin huono päivä pitää koko baaria auki ei täällä ole muutakuin minä.

• Anonyymi

Joo se on baarin pidossa huono juttu kun asiakkaat tulee vaan viikonloppuisin.

Viikolle kannattaakin keksiä jotain ohjelmaa. Näin on tampereen bubeissa.

Texas holdem pokeri pelillä ja bingolla saa ainakin vähän asiakkaita myös viikolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1811
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1591
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1569
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1503
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1417
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1198
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1061
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      21
      1059
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1012
    Aihe