Eli siis onnistuin tuossa joku 4kk sitten säätämään käsivarteeni saksista pari haavaa. Ne näyttää hieman viiltohaavalta ja menin heti sen iholleni ilmestyessä hätäisesti kertomaan äidilleni. Nyt haavat näkyvät todella haaleasti ja ainoastaan luonnonvalossa, olen kokoajan pitänyt lyhythihaista paitaa, eikä kukaan ole sanonut mitään. En itsekkään tunnista että missä ne edes ovat paitsi juuri ja juuri luonnonvalossa. Nyt olen ulkomailla ja muu ihoni on ruskeampi joten ne näkyvät vielä vähän pahemmin ! Toki edelleen ainoastaan luonnonvalossa todella haaleasti mutta silti !! Olen ihan paniikissa, onko konstia millä saa pois tai häviääkö ajan kanssa !?
Ylireagoinko nyt liikaa
Anonyymi-ap
2
301
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt hypit seinille ihan turhan. Itse olen vuosien mittaan saanut naarmun jos toisenkin, ja ruskettuneena ne erottuvat kohdista, missä tiedän niiden olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319