Onko huominen maisemakuva Kiovasta, kuva lasittuneesta hiekkakentästä?
Venäjän kostoisku tulossa, enää tuntien kysymys Kiovassa
17
101
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Pietarin kellarista niin näkee.
- Anonyymi
Ja miksi ei näkisi, siinä näkijä missä tekijä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17845630V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Putiinilla ei ole " paukkuja " ! Ne loppui ajat sitten ! Putte on Aasian klouni numero uno
- Anonyymi
Putin pelaa venäläistä rulettia.
- Anonyymi
Minä luulin että Mainila oli lähellä Suomen rajaa. Mutta näyttääkin olevan nykyään Mainila siirretty Moskovaan ja laukausten sijaan siellä lennätetään drooneja.
Venäjän harrastamaa lavastusta tässäkin tapauksessa. - Anonyymi
Ukraina saisi Kostaa aika rankasti ja toivottavasti myös kostaa
- Anonyymi
Mainila oli tuolla Ukrainan puolella kun laukasivat ohjuksen Puolaan, ja lavastivat siitä Venäjää , jos muistat niinkin pitkän ajan taaksepäin, Yleisesti te räkänokat olette helvetin lyhyt muistista väkeä.
- Anonyymi
Onko isi kertonut iltasatuna itäisen totuuden kenen toimesta Mainilan laukaukset ammuttiin?
- Anonyymi
Kas, joka yöhän ovat sinne lähettäneet siviilien tappamisen toivossa niitä ohjuksiaan. Kiovassa on Patriot- ilmatorjuntajärjestelmä.
- Anonyymi
Putinisti taas haaveilee venäläisesta maailmanvallasta. Sitä päivää ei tule jolloin Venäjästä tulisi todellinen suurvalta ja maailmanvalta!
- Anonyymi
Zele maanpaossa Suomessa, palaako enää Kiovaan, siellä liian kuumat oltavat?
On niin kuin Jeesuksen toinen tuleminen. Odotettu jo 2000 vuotta 😂😂😂
- Anonyymi
Vastahan se kerran on tullut, Maria Magdalenaan.
- Anonyymi
Se mitään kosta koska on paska ja ohjukset lopussa
- Anonyymi
Viimeksi kaikki venäjän ohjukset ammuttiin alas
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047