Raisioontiellä on Raision tehdaiden kohdalla 30 kmh-rajoitus tietyömaan takia. Miksi osa on kiin törppöjä että ei hiljennetä yhtään vaan posotetaan työmaan läpi 60-70 kmh tai vielä kovempaa? Onko oma kiire tärkeämpi kuin työmaan turvallisuus?
Tänään aamulla poliisi oli mittaamassa nopeuksia, kyllä niin nauroin kun hosupelle ohitti kovaa vauhtia ja ajoi työmaan läpi vauhdilla ja hups, huomasi poliisit. Tais lähteä kortti pitkäksi aikaa. Aivan oikein!!
Raisiontien 30 kmh-rajoitus
7
292
Vastaukset
- Anonyymi
Kaaharit kuriin, se on oikea periaate !
- Anonyymi
Raisiontie on vaarallinen muutenkin kun siinä niitä kuoppia.
- Anonyymi
30 on kyllä liioitellun alhainen , ja jos se on läpi vuorokauden viikosta toiseen ,eikä töitä tehdä kuin 8 h/ päivä , ei ole ihme, jos kunnioitus nopeusrajoituksia kohtaan murtuu.
- Anonyymi
30-rajoitus on noin 100 m matkalla, sitä ennen ja jälkeen 50 kmh rajoitus. Olet todella kiireinen jos et ehdi hiljentämään vauhtia. Kiire lukemaan suoli24-postauksia?
- Anonyymi
Naantaliin suuntaan menevällä kaistalla opasteliikennemerkit ajettiin kumoon melko pian kun ne siihen tulivat. Että millähän perusteella rajoitukset liian alhaiset? Veikkaa että siinä törmäillään jatkossakin.
- Anonyymi
Kerroppa mikä olisi sopiva? Tie on kapea, siinä on työkoneliinennettä, työmiehiä. Oletko niin kiireinen että katsot vain omaa napaasi välittämättä muiden turvallisuudesta?
Toivon ett poliisit valvoisivat paikalla mahdollisimman aktiivisesti. Ja yleensäkin kyseisen kiihdytyssuoran päässä.
- Anonyymi
Tie pitäisi sulkea kokonaan. Kyseessä on turvallisuusuhka. Itse kiertelen nykyään muita reittejä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717