Nyt maksetaan Naton hyökkäyksiä 2 miljardia, vain Yhdysvaltain sotiin ja käskyttämällä, mikä meni vikaan !?
Suomen uhittelu Venjän hyökkäyksellä, oli vain saada kansa Neto hyökkääjä mieliseksi !?
18
642
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi valehtelet jatkuvasti venäjän hyväksi? Ei Suomi ole mitään uhitellut vaan venäjä itse uhittelee aina muille!
- Anonyymi
Tuo vastauksesi kertoo jo paljon, mielenvikaisuudestakin !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis SINÄKÖ sanot minua mielenvikaiseksi? Tutkituta kuule sinä vaan oma pääsi! Minä vain kerroin totuuden, sinä vaan valehtelet koko ajan!
- Anonyymi
Puten lätti on menossa kivikaudelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina war today youtube
- Anonyymi
Kylä Sumen ollisi parsta ryhtyä,maksamaaan miljdreja Venjän digdaattorile,nin mikän ei mennisii vikaan ?!
- Anonyymi
Kerropas nyt minkäSumen pitäisi maksaa venjän digdaatorile?? Mitä tarkoita venäläinen?? Suomessa Suomalaiset tuota ymmärrä. Kirjoita Suomea Suomalaisille.
- Anonyymi
Ukraina war youtube
- Anonyymi
Natoon meno aiheutui pelkästään Venäjästä kun tämä hyökkäsi viattoman itsenäisen maan kimppuun. Ukrainan.
Venäjä ajoi Suomen Natoon. - Anonyymi
Vatnikit tuolta Pietarista koittaa jotain ropakantaa tänne päin
- Anonyymi
Venäläiset haisee ja venäläinen haisee ja venäjällä haisee Putte haisee ku sillä on hajurako neuvotteluissa. Sixi toi pitkäpöytä
- Anonyymi
Loskahan paskahousut oppii vastaamaan asiaan, vai onko niin arkajalkoja,sankarivainaa koulutuksessa !?
- Anonyymi
Meiain mielestä Suomen oikeus pitää Venjää vihollisena,taas Venjällä ei vastavuoroisesti,kun se on rumaa !?
- Anonyymi
Venäjä itse pitää muita vihollisinaan joten mikä on ongelmasi?
- Anonyymi
Meiddän Rysien älyggyys Osa Märä ei oigein riiittä kir jooitaman kaikia pitkiä sannoja iogen,nin gun Venjä !? Muta ei se haita,koska ei meid än kir jo tuskisissa koskan ole mitän tolkua !½+ Kuitenkan !?
- Anonyymi
Kyllä Suomella pitäisi olla paremmat suhteet Venäjään.
- Anonyymi
Ei ole ja se on ihan venäjän omaa syytä!!
- Anonyymi
Suoma Laiset katehdii meittä Rysiä,kun me olen nin hyviä aiheutaman kaigen kaista läiriöö ?! Niin kun esi mwerkiksi navigointi häiriöittä Finairile ?!
Je Rysäslän elin tasom kin on nin korgeaa,etä läkäritkin tiena 300 euro kuusa ?! Tota kai Suoma Laiset katehdii sellasta !?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220