Jostain tulee sellainen olo nyt. Varmaan telepatiaa. Jos vihaat mua niin näytä se äläkä esitä muuta.
Oletko sinä mies mulle vihainen jostain?
36
645
Vastaukset
- Anonyymi
Vihainen kun sä et välitä musta.
- Anonyymi
Välitänpäs jos olet hän.
- Anonyymi
En oo vihainen. Ainakaan minä ja k mielessä.🤔
- Anonyymi
En ole k, jos sitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole k, jos sitä tarkoitat?
Kirsi vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsi vai?
En ole k joten en voi olla kirsikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole k joten en voi olla kirsikään.
Todella tarkkaa naislogiikkaa.. hehehhehe :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella tarkkaa naislogiikkaa.. hehehhehe :D
Niin nämä ätmin pähkäilyt on kyllä vähän jo nähty
- Anonyymi
Juuri näin ätmi, antakaa tunteiden tulla
- Anonyymi
Vihaan / j
- Anonyymi
Kyllä
Ei ole syytä vihata ketään. 😊
- Anonyymi
Vihaan koko maailmaa
- Anonyymi
Ei. En ole! Ei ollu mun päivä vaan nyt. Aamusta asti otti päähän ja olin vähä negatiivinen kokopäivän mutta se on vaan mun omaa syytäni...
- Anonyymi
Mitä sinun kohdallasi tarkoittaa hieman negatiivinen?
- Anonyymi
Toivotaan että huomenna on sunkin päivä etkä ainakaan vihaa mua huomennakaan.
- Anonyymi
Ei oo mies vihainen sulle. Ollut muita juttuja tänään jonkun verran ja muutenkin piti poistua palstalta iltapäivällä. Nyt vähän aikaa täällä.
- Anonyymi
En minä luulekaan että hän olisi täällä roikkunut koko päivää. KIrjoitan vähän laveammin kuin vain palstasta yleensä.
- Anonyymi
En ole koskaan erityisen vihainen sinulle. Olet tasaisen tappavan et oikeastaan minkäänlaisia tunteita herättävä.
- Anonyymi
Tirsk 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tirsk 🤭
Mut toihan on kiva status quo🤔
- Anonyymi
Ei mene läpi. Et kirjoittaisi "minulle" täällä, jos olisin noin ei kukaan 😁
- Anonyymi
Ei se vihaa ole . 7.5.2023 tapahtui suuri auringon purkaus, mistä johtuen nyt 10-11.5 välisenä yönä näkyy revontuliakin.
Energia on vain niin suuri, ettet kestä sitä.Pitääkö tässä nyt valvoa ja koittaa nähdä taivaalta jotain. En ole revontulia nähnyt aikoihin🤩 Onko jotain lähdettä mistä vois tsekata et näkyykö täällä niitä.
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Pitääkö tässä nyt valvoa ja koittaa nähdä taivaalta jotain. En ole revontulia nähnyt aikoihin🤩 Onko jotain lähdettä mistä vois tsekata et näkyykö täällä niitä.
Löysinkin itse. Ei tarvii valvoo. Täällä päin ei ikinä mitään nää😒
- Anonyymi
Täällä päin ei varmasti näy revontulia. Taivas ihan sumeana. Päivällä oli kaunis sininen taivas, aurinko paistoi täydeltä terältä jo viiden aikaan taivas täynnä ristikkoa.
- Anonyymi
Vaikeaa olla vain ystävä.
- Anonyymi
En haluakaan olla mikään ystävä. Haluan sinut omakseni kokonaan.
- Anonyymi
Totta kai olen kun varastit vessasta mun suolihuuhteluletkun !
- Anonyymi
Mahlan tulo koivusta alkaa loppua jo niin kohta tuo letkun takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahlan tulo koivusta alkaa loppua jo niin kohta tuo letkun takaisin.
Tässä on siis kaksi vastailijaa ap ja varjo.
- Anonyymi
Tietäisit minunkin elämästä jotain, jos viitsisit yhteyttä pitää.
- Anonyymi
No no, mites omat yhteydenpitosi?
- Anonyymi
En vihaa, väära luulo :)
- Anonyymi
En todellakaan ole vihainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058