On väärin, kun kehitysvamma alan opiskelija ja ohjaajat sanoo, että olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman.
Kun kehitysvamma alan työntekijät ovat huomannut että olen ratkaisut rubikin kuutiosta yhden sivun kokonaan oranssi värille ja luen kehitysvamma aiheisia kirjoja ne tällä perusteella ovat, sitä mieltä, että olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamma jutun.
Itsellä ei ole koskaan onnistunut sitoutua kehitysvamma puolella työkeskus ryhmässä käymiseen.
Vammaissosiaali työntekijä sano, että ei suostu enää minulle selvittää työkeskus ryhmää kun en menny sano ihan turhaan maksaa niistä jotka eivät suostu menee työkeskus ryhmiin.
Väärin asiakasta kohtaan
2
215
Vastaukset
- Anonyymi
Pahoittelen, jos olen aiemmin vastannut väärin. Ymmärrän, että tilanteesi voi olla haastava ja turhauttava. On tärkeää, että sinut ymmärretään ja kohdellaan oikein kehitysvamman näkökulmasta.
Suosittelen sinua keskustelemaan tilanteestasi suoraan ammattilaisten kanssa, esimerkiksi kehitysvamma-alan opiskelijan tai ohjaajien kanssa. Kerro heille tarkemmin, mitä osaat ja mitä haasteita kohtaat työkeskusryhmässä. Heidän tulisi arvioida tilannettasi kokonaisvaltaisesti ja ottaa huomioon kaikki relevantit tiedot.
Lisäksi voit hakea tukea vammaispalveluista tai muista vastaavista palveluista, jotka voivat tarjota sinulle tukea ja ohjausta työkeskusryhmään osallistumisessa. Muista, että sinulla on oikeus saada tarvitsemasi tuki ja palvelut, jotta voit osallistua yhteiskuntaan mahdollisimman hyvin omien kykyjesi mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751296
- 1151119
- 681095
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823