Olisi mukava aloittaa hyvien vitsien palsta mihkä laitetaan meidän parhaat vitsit.
Mutta älkää pistäkä mitään rasistisa tai sellaisia mikä loukkaa ketään ryhmää!
Ei koskaan ole radio-ohjelmia tai TV-ohjelmia missä saa nauraa hyviä vitsiä. Sellaisia oli joskus kymmeniä vuosia sitten mutta kaikki lopetettiin jostain syystä. Olisi mukava jos joku toimittaja alkais ajamaan radio-ohjelmaa missä ihmiset voisi soittaa ja kertoa omansa paras vitsi. Olisi tosi mukava!
Tähän voitte laittaa teidän parhaat vitsit
12
534
Vastaukset
- Anonyymi
Joku soitti poliisin-täytyy olla laitonta näyttää noin hyvältä!
Olen kirjoittamassa esseetä hienommista asiosta elämässä, ajattelin, voisinko haastatella sinua?
Nämä on huonot, mutta kivoja myös kun ovat niin huonoja! - Anonyymi
Stockholmaren frågade göteborgaren om han ens visste hur många äkta stockholmare bor i Huvudstaden! Göteborgaren svarade: De é la en DRYG miljon!
- Anonyymi
Suomi24 on jo ajatellut asiaa vitsien osalta. Se palsta löytyy ajankohtaista osiosta.
- Anonyymi
Korjaus, vitsit löytyvät ajanviete osiosta.
- Anonyymi
Lintulajeista kiinostuneille.
Suomessa esiintyy Kuovi, pitkänokkainen lintulaji.
Niitä on eri kokoisia. Isokuovi, pikkukuovi, sekä liukuovi. - Anonyymi
Hellre en finne i skogen ,än 10 i röven !
Jomän - Anonyymi
Kiitos kauniista kommentista.
- Anonyymi
'Mulla on kumma vaimo....hän kun halaa mua, niin hän katsoo jotain toista miestä ja ajattelee kolmatta
- Anonyymi
Taas meni "siihen suuntaan".
Ei ollut yhtään vitsikästä muuten.
Miks aina tarttee olla tommosia?
- Anonyymi
Stockholmaren skröt för göteborgaren att han har swimmingpool hemma. Göteborgaren svarade "Jag har damm under sängen"
- Anonyymi
Albanian pääministeriltä oli hyvä heitto:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009829565.html
(Vissiin joutui heti tappolistalle) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Albanian pääministeriltä oli hyvä heitto:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009829565.html
(Vissiin joutui heti tappolistalle)Very very stranger-race comment indeed, take it easy now, and all sort out good in the end, we promise
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279