Parkkisovellukset

Anonyymi-ap

Kuvitellaanpa tilanne, että ajat vieraassa kaupungissa auton parkkiin. Nouset autosta lähdet selvittämään, kuinka tämä maksetaan. Löydät lopulta parkkiautomaatin, jossa on hinnat ja vyöhykkeet näkyvillä. Automaatissa on jopa lähimaksuominaisuus. Laitteeseen on lisäksi kiinnitettynä lukuisia parkkisovellusten mainoksia. Pysäköinti maksaa esim. 4 e/h. Jos maksat automaatilla esim. kännykällä lähimaksua käyttäen, kokonaishinta on 4 e/h. Sen sijaan, jos käytät jotain sovellusta, joudut sieltä klikkailemaan oikean alueen ja maksat lopulta parkkeeraamisesta enemmän kuin automaattiin maksaessasi. Silti monet valitsevat sovelluksen mieluummin kuin automaatin. Miksi ihmeessä.

Monille sovellusten maksullisuus ei välttämättä ole edes tiedossa. Ajatellaan, että ei hintaan luulisi vaikuttavan, miten sen maksat. Ja niinhän sen pitäisikin olla vaan kun ei ole. Hintaerot voivat olla valtaviakin, mutta automaattiin maksaminen on aina halvinta. Tämän pitäisi olla selvästi automaattiin kirjattuna. Itse ainakin maksan jatkossakin automaattiin aina, kun se on mahdollista.

6

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten tiedät automaattiin patkkiaikasi?Soveluyuksella vain tarka-aika.katkasta,kun palaa autolle.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😍 ­­­N­­y­­­m­­f­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17856257d

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Miksi pitää kuvitella. Opetelkaa jotain ihan oikeesti.

• Anonyymi

- Ei tarvitse lähteä etsimään automaattia.
      - Automaatissa ei välttämättä ole lähimaksuominaisuutta, eikä niitä viimeisiä kaupan kärryihin tarvittavia kolikoitakaan viitsisi käyttää ja vaivautua sitten hankkimaan uusia, kun mihinkään muuhun ei juurikaan käteistä tarvitse.
      - Ei tarvitse jännittää että tulikohan sitä aikaa nyt tarpeeksi, että ehtii varmasti käydä asioillaan.
      - Ei tarvitse harmitella että tulipa taas maksettua turhaan ylimääräisestä ajasta.

• Anonyymi

Mitenkäs kuvitellaan tilanne, että parkkeeraan auton ja minulla ei ole puhelinta, älylaitetta, kolikoita, parkkikiekkoa ym mitä tarvitsette siellä ruuhka-alueilla. Voinhan kyllä jättää auton maantienvarteen sehän ei maksa mitään.

• Anonyymi

Eikös nuo apit ihan itse etsii paikan missä olet ja laskuttaa oikean alueen mukaan ihan itsellään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe