70-80-luvun vaihteessa, jouduin/pääsin kaksosesta toisena jonkinlaisen testausrokotuksen piiriin. Muistelen äitini sanoneen, että sillä testattiin aivokuumerokotetta tms. Osalle on voitu antaa lumerokotetta. Olisin nyt kiinnostunut tietämään, mitä minuun on laitettu. Verikokeitakin otettiin. Kysyin kotikaupunkini neuvolasta - sieltä en saanut mitään tietoa. En saanut mitään tietoa myöskään valtakunnallisesta rokotetutkimus taholta. Olen autuaasti unohtanut sen tahon nimen. Kysymys palstalaisille. Oletteko joutuneet itse tuohon aikaan koekaniiniksi ja kertokaa myös mistä saisin aiheesta lisätietoa? Miten ylipäänsä edetä asiassa? Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Ala-asteella koekaniiniksi joutunut
Anonyymi-ap
2
259
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei sitten tehonnut?
- Anonyymi
Oletpa vitsikäs 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319