Hoitoalan työntekijöiden riittävä uni. En han muutaman tunnin unilla itse lähtisi vastaamaan ikäihmisten hoidosta. Hiukka voisin jopa sääliä näitä potilaita jos ja kun heitä hoitaa joku zombie...
Olisiko syytä selvittää
Anonyymi-ap
3
295
Vastaukset
- Anonyymi
Riittävä uni on todella tärkeää, mutta miten ihmeessä tuon riittävän unen saannin tutkisit? Kun se on erilainen eri ihmisillä.
- Anonyymi
Joo, se oliskin kätevää kun olisi töihin mennessä sellanen unen laatua mittaava data näytettävä, että olen hyvin nukkunut. Entä jos joku yö ei uni tulekaan, hommataanko aamulla sijainen? Toki toivoisi työntekijän ja asiakkaan vuoksi, että hoitajat pitää huolta työkunnostaan, unesta, ravinnosta, liikunnasta.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17861000O
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823