Mikä olisi mukavampaa kuin aasialainen tai afrikkalainen naiskauneus taksimatkalla, ei mikään!
Maksaisin mielelläni siitä tuplataksan, ettei ruma halvalta partavedeltä löyhkäävä sotilaskarkuri olisi kuskina.
Maahanmuuttajia taksikuskeiksi - Naisia ei miehiä
26
619
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi JauhotieteenTohtori Manna Sarin alkaa TaksiSuhariksi ! - Jeee Jee !
- Anonyymi
Ei riitä Sannan kyvyt ajohommiin - melkein mieluummin hyppään Sompun kyytiin....
Sanna osaa pettää äänestäjiä, mutta saattaa olla että autokoulu on käymättä.
- Anonyymi
Filippiinilaiset ja thaimaalaiset naiset kuljettajiksi. Myisin oman auton pois ja kävisin taksilla työssä.
- Anonyymi
Se olisi todellinen parannus!
- Anonyymi
Haluat tulla raiskatuksi?
- Anonyymi
Nämä ovat taatusti parempia asiakaspalvelijoita kuin happamat suomalaiset Sepot ja Keijot, jotka eivät edes laukkua nosta takakontista kentällä!
- Anonyymi
Oletko vammainen, jos et itse saa edes laukkuasi siirrettyä. Vammaisille on invataksit olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vammainen, jos et itse saa edes laukkuasi siirrettyä. Vammaisille on invataksit olemassa.
Olen sen verran terve että voin käyttää myös uberia tai bolttia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen verran terve että voin käyttää myös uberia tai bolttia!
Oletko kysynyt sossutädiltä luvan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kysynyt sossutädiltä luvan?
Maksan Amexilla enkä millään K-kortilla!
- Anonyymi
Mielummin kuski, joka osaa ajaa.
- Anonyymi
Musliminaiset ei saa ajaa autoa ilman, että muslimimies on mukana.
- Anonyymi
Muslimi mies voi olla takakontissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea! Jos joku koittaa ottaa juoksutaksin niin kontista pongahtaa kuin rusakko!
- Anonyymi
Sen vuoksi pitää palkata kauniita thainaisia ja filippiiniläisiä. Ne ovat budhalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vuoksi pitää palkata kauniita thainaisia ja filippiiniläisiä. Ne ovat budhalaisia.
Miksi ei ole jo palkattu? Eikö heitä olekin jonoksi asti pyrkimässä Suomeen haaveammattiinsa taksikuskiksi jurripeikkoja kuskaamaan?
- Anonyymi
En ymmärrä kun muslimimies vahtii akkaansa. Antais piru vie akkansa mennä vaikka baariin bilettämään. Ovat niin pirun rumia että ei viitsi edes nykäistä saati panna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se voi hoitaa "rahastuksen"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän paras!
Takakonttiin vain......heh heh!
- Anonyymi
Miksi matut ovat niin rumia ja kitukasvuisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etteivät vain olisi esi-isiemme jälkeläisiä?:
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010570576.htmlJoo, ihan oma rotu - onhan niitä apinoita eri rotuja, mutta kaikilla hyvin alhainen ÄO.
- Anonyymi
Minulle kelpaa vain taksikuskin näköiset, kantis muijat:
Iso takapuoli, lyhyet jalat , pienet riippurinnat. - Anonyymi
Takseja koskevat seksuaalirikosepäilyt ovat kasvaneet räjähdysmäisesti Helsingissä. HS:n lukijat avaavat kokemuksiaan takseissa tapahtuneesta häirinnästä.
En mene koskaan taksiin, jossa mamu kuskina. Heidän ei pitäisi olla pilaamassa taksialaa suomessa, painukoon ruotsiin ajamaan taksia ja huijaamaan ihmisiä.- Anonyymi
Samaa mieltä! Vievät vielä meiltä peräkamarinpojilta Kela rahat ja naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä! Vievät vielä meiltä peräkamarinpojilta Kela rahat ja naiset.
Just näin!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032