Suomessa ajatellaan taas nurkkapatriotistisesti, vaikka pitäisi olla globaali. Nyt on keskustelun aiheena vähäinen syntyvyys maassamme, vaikka maapallon suurin ongelma on liikakansoitus.
Väestökriisi
9
356
Vastaukset
- Anonyymi
Pelko oman työpaikan menettämisestä elää jos alkaa odottaa lasta.
- Anonyymi
Olen jo muutaman kerran vuosien aikana kirjoittanut masennuslääkkeen vaikutuksesta syntyvyyteen. Masennuslääke laimentaan seksivietin vaikutusta ja miehillä myös kyvykkyyttä. Kun ei muhinoida, ei voi lapsi saada alkua.
Ja masennuslääkkeiden syönti senkun kasvaa. - Anonyymi
Haluat siis Suomeen lisää n ee ker eita, a ra be ja sekä afg aa ne ja?
- Anonyymi
En tiedä, kenen luulet haluavan. "Minä" olen tuonut tätä masennuslääkkeen käytön seurausta esille vuosia. Minun mielestä pitäisi lopettaa samantien, vähitellen, puolet nykyisistä lääkityksistä ainakin.
- Anonyymi
Otetaan Suomeen kaikki maailman 60 miljoonaa pakolaista, niin loppuu tuo ruikuttaminen väestön vähenemisestä.
- Anonyymi
Ihmisten dna kuuluisi vetää pöntöstä alas...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813