Unkari on läpeensä alkoholisoitunut maa, joka elää sosialismin aikakautta yhä edelleen. EU:n musta aukko. En voi ymmärtää millä perusteilla Unkari on koskaan päästetty EU:n jäsenmaaksi saatika Naton. Maan kansantul koostuu lähinnä kerjäämisestä ja viinanjuonnista.
Unkarilaiset ovat röyhkeitä kerjäläisiä
9
309
Vastaukset
- Anonyymi
Unkari pitäisi potkia pihalle EUsta. Alkakoon Valko-Venäjän kaltaiseksi kaalimaaksi.
- Anonyymi
Ne on täyspäisiä. Ei mitään Usan lageejoita,kuten suomenpöhköt!
- Anonyymi
Et oo huomannu, että Unkari on Nato-maa..
- Anonyymi
On se kuitenkin oikeusvaltio meihin verrattuna. Meillä ekonomistit ovat sosialisoineet kaiken itselle parlamenttia ja mediaa myöten. Kaikilla suomalaisilla ei ole enää kaikkia perusoikeuksia. Mitä demokratiaa se muka on että ministerimme esiintyvät viihdeohjelmissa?
- Anonyymi
Näin nämä asiat ainakin koetaan.
Noh, on se Unkari tolkun maa Venäjään verrattuna.
- Anonyymi
Ne luulee että kaikki suomessa ovat yhtä naiiveja antajia ja lankeavat
heidän narinaansa. Sitten menee turvat ruttuun, kun joku onkin toisenlainen
eikä lankeakaan heidän pyydykseensä. Suvaitsematonta käytöstä erilaisuutta
kohtaan. - Anonyymi
Ukrainalaisia on ilmoittautunut korkeakoulu opiskelijoiksi. Mutta kaksi kolmesta ei ole saanut yhtään pistettä / näyttöä että olisi opiskellut.
Näinkin meitä voi johtaa harhaan .
Nyt siis pitäisi olla vapaita paikkoja Suomalaisille opiskelijoille . - Anonyymi
Unkari on EUn häirikkö ja demokraattinen takapajula. Ihme,että maa joka on kokenut kommunistidiktatuurin ja Neuvostoliiton maahantunkeutumisen 1956, on mieltynyt diktatoriseen änkyräjohtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244