Ylöjärvi: taas vei mönkkäri yhden nuoren

Anonyymi-ap

Eikö noihin saada edes mitään turvakaarta tai jotain? Miten nämä kapineet on voitu hyväksyä viranomaisen taholta?

5

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja ja tulee viemään jatkossakin. Sen verran kivoja leluja ja epävakaita osaamattoman ja ilman itsesuojeluvaistoa olevan nuoren käsissä.

• Anonyymi

Itse olen työskennellyt Polariksella ja voin sanoa että turvallisuus on aivan toissijainen asia heillä. Pyrkivät maksimoimaan vain voitot. Tietämykseni mukaan Polaris on myös maksanut Hallituksen poliitikoille että äänestäisivät mönkiä lakien puolesta.

• Anonyymi

cfmotor tulee kiinasta ja mitä kiinalaiset haluaa meille länsimaalaisille...

• Anonyymi

Nuoriso tappaa itsensä oli kulkupeli lähtökohtaisesti kuinka turvallinen tahansa.
      Eilen viimeksi katsoin kuinka teini ajeli mönkkärillään 40 alueella noin 65 vauhtia ja sitten veti risteyksestä formulamaisilla ajolinjoilla lievässä sivuliusussa. Tie oli märkä joten sivuliusu oli tuloksena, kuivalla pinnalla olisi mennyt 2 pyöräiseksi. Ja perässä helvetinmoinen letka yhtä kovaa kulkevia moottoripyöriksi viritettyjä mopoja.
      En tiedä mitkä ovat kertoimet sille, että tuollaisesta joukkueesta kaikki näkevät 20-vuotispäivänsä.

• Anonyymi

Turvakaari ? tyhmää sillä itse nuo itsensä tappavat idioottimaisella ajollaan on FAKTA!! samoin ukot juovuspäissään suurimmaksi osaksi mäntyyn ajavat tai kaarteesta ulos. Harvassa on kuolemantapaukset normaalissa käytössä. Kusipäitä ei tartte suojella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1549
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1475
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      22
      1340
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1178
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    Aihe