Kuolema on eri syistä ollut mielessäni viime aikoina. Telkkarissa tuli dokkari, missä suositeltiin tekemään hautatestamentti yllättävän kuoleman varalta.
Olen kirjoittanut päiväkirjaan toiveeni hautaamisesta, paikasta ja musiikista mitä toivon jos kuolen äkkinäisesti. En kuulu kirkkoon ja toivon tuhkausta. Olen lähiomaisille kertonut tämän. Onko muita jotka olevat suunnitelleet hautajaisiaan, vaikka olevat terveitä? Musiikki on tärkeää minulle ja olen tehnyt soittolistan päiväkirjaani, mitä toivon soitettavan muistotilaisuudessani. Toivon musiikista tulevan lohtua omaisille ja kertovan minusta. Toivottavasti joku lukee toiveeni, kun aika tulee... Työskentelen kotipalvelutyöntekijänä ja kuolema tulee vastaan aina aika ajoin...
Hautaus testamentti
Anonyymi-ap
2
216
Vastaukset
- Anonyymi
Voi käydä niin, ettei kukaan ihan heti lue päiväkirjaasi, jos sattuisit kuolemaan äkkiä yllättäen. Siinä on muutakin tekemistä läheisillä, kun on äkkiä järjestettävä ne hautajaiset. Ne menee sitten niin kuinka menee. Hautaamatta et jää.
Ihan hyvä olisi kuitenkin itse kunkin kertoa läheisilleen ajoissa, mitä toivoo ja mitä ei halua viimeiselle matkalleen ja viimeiseksi leposijakseen.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178654652
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106