Miesten välinen suutelu

Anonyymi-ap

On mulla haluja suudella ja hyväillä miestä. Sitä haluan myös että mua hyvältäis tulisit taakseni ja hivelisit joka paikasta. Voisin pukeutua tiukkoihin kiiltävä pintaisiin legginseihin. Bootseihin, ymym. Enemmän kaipaan helliä hetkiä. Vanhemmat miehet plussaa. Tampereen seutu.

16

2151

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisin sinun mieleen tykkään suudella koko kehoa ja suudella, rakastella ja yhtyä molemmin päin. T. M 63v

• Anonyymi

Kuulostaa ihanalta.

• Anonyymi

Painu sirkukseen pelle 🤡

• Anonyymi

Jos muuntaudut naiseksi, niin voidaan vaikka alkaa suhteeseen. M50

• Anonyymi

Haluan muuntautua naiseksesi, mikään ei olisi sen ihanampaa kuin olla naisena miehelle joka ihailee tyttöpoikaa ja ottaa sen itselleen. Missä olet kuinka saan sinut itselleni? Haluan sinua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan muuntautua naiseksesi, mikään ei olisi sen ihanampaa kuin olla naisena miehelle joka ihailee tyttöpoikaa ja ottaa sen itselleen. Missä olet kuinka saan sinut itselleni? Haluan sinua...

Haluan sinua jos olet tyttöpoika. Tykkäätkö jos pukeutuisin tiukkoihin naisten legginseihin. Jotka ovat wetlook ja pvc tyyliin kiiltävä pintaiset. Bootsit. Huivit. Korut. Vyöt. Nahkaa. Himoa. Hellyyttä. Haluan...

• Anonyymi

Etsi seks­­ikump­­pani! Määr­i­­­tä para­metrit j­­a kaup­­­unki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S8d1L9

• Anonyymi

Tulisin taaksesi,suutelisin kaulaasi. Painaisin kovan etumukseni sun peppua vasten

• Anonyymi

Voisin kuvitella jo sinut taakseni. Tulisit autosta ja suoraan minun taakseni kiinni ja kova kalusi hieroisi peppuani. Hivelisit jokapaikasta. Suutelisit kaulaani. Siitä voisi edetä hitaasti . Hyväilisin sinua....

• Anonyymi

Wau. JKL

• Anonyymi

Oletko suudellut hevosta..kyrpä tulee esiin saman tein, siinä miehen tuppi kullit kalpenee🤭🤭🤭

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hieroin farkkujen etumustani baaritiskillä edessä olevan nuoren miehen peppua vasten 'vahingossa'. Yllättäen mies lähti leikkiin mukaan. Kaluni kovettui.
      Kertaakaan ei katseita vaihdettu. Juomat saatuaan läksimme erisuuntiin.upea kokemus.

• Anonyymi

Kun taas kevät koittaa niin voisi taas rietastella ja pukeutua tiukkaan latex housuihin ja läpinäkyvään paitaan. Ihanaa kun imetään nännejä ja suudellaan intohimoisesti. Tietysti imetään muutakin....
      Pirkanmaan tutuilla levareilla. Lihavat miehet plussaa! Saa imeä kunnon mies tissejä.....

• Anonyymi

Kevättä odotellessa kyllä lihavat miehet parhaita, tissit heillä hyvät ja nännit nam..
        Päässyt imee kesäisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kevättä odotellessa kyllä lihavat miehet parhaita, tissit heillä hyvät ja nännit nam..
        Päässyt imee kesäisin.

On se kiihottavaa. Mulla musta sifonkinen paita mistä näkyy hyvin läpi. Aika isot tissit. Joskus pelkkä nahka takki ei paitaa alla. Ihanaa kun hyväillään paljasta ihoa.

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe