mä siis oon tässä snäpänny parin kuukauden ajan yhelle jätkälle, joka on 19 ja mä vasta 16. nähtiin nyt sit viime viikonloppuna sen luona ja lyhyesti sanottuna päädyttiin harrastaa seksiä (meillä oli ollu vähä jotai juttua jo snäpissä). mä en meijän ikäeroa silleen ees aatellu, koska ei se jätkä oo mikää semmone 45v pedo pappa sentää😃 mut kun kerroin mun kavereille ne oliki aika yllättyneitä ja sano että toi on aika iso ikäero🥹 ja joo kyllähä se sillee on mut ei kai nyt nii paha sentää, vai onko? kertokaa mielipiteitä😭😂
liian iso ikäero?
5
523
Vastaukset
- Anonyymi
Kun itse aloin seurustelemaan niin olin 18 vuotta ja tyttöystävä oli melkein kolme vuotta nuorempi, muutettiin yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen.
Ei kukaan ihmetellyt, eikä ikäeroa ollut paljoa.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17866843N
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei minusta teijän ikäero oo liian iso. Toivottavasti poika on sinulle sopiva ja hyvä ja osaa sen mitä pitääkin. Oliko kivaa seksiä?
- Anonyymi
Ei tuo ole vielä mikään isoero edes tuossa ikävaiheessa, jos vaikka se siltä saattaa ainakin joidenkin mielestä olla.
Muistan kun seiskaluokkalaisena pidin ysiläisiä jo tosi "aikuisina" ja sitä kautta vanhoina, mutta eipä se 2-3v ikäerossa ole vielä mitään.
Sitten tosiaan jos tuo sinun poikakaverisi olisi jo vaikka sanotaan 30v, niin on jo liian iso ikäero ainakin sinun ikääsi verraten. - Anonyymi
Minulla ja tyttöystävälläni on 11 vuoden ikäero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309