Ei pidä koskaan ostaa autoa huutokaupasta käymättä auton vieressä ja todentamassa mitä on ostamassa. Muuten käy näin
https://huutokaupat.com/suomen-autokauppa-oy/palautteet
Lue neutraalit ja negatiiviset.
En koskaan ostaisi mistaan autoa näkemättä itse omin silmin ja ajamatta.
Ei koskaan auton ostoa netistä huutokaupoista tai välittäjältä ilman paikan päällä käyntiä
5
301
Vastaukset
- Anonyymi
Valtavia elämänohjeita ja viisauksia taas jaossa. Otamme ne sieluihimme ja vaalimme näitä lopun ikäämme ja kiitämme sinua suuresta viisaudestasi ja neroudestasi.
- Anonyymi
Sanotaan nyt vielä kerran, vaikka on sanottu jo tuhat kertaa. Huutokauppaan pannaan myytäväksi ne autot joissa on joku kalliisti korjattava vika tai useita kalliisti korjattavia vikoja.
- Anonyymi
Minä ainakin olen huutanut monta autoa huutokaupoista kuvan ja kertomuksen perusteella. Hyvin ovat toimineet.
Ei ne uusia ole olleet eikä uuden hintaisiakaan. Kun pysyttelee parhaiten nipussa pysyvissä merkeissä niin ongelmia ei ole. - Anonyymi
Aina kun jotain myydään ja ostetaan. Jos kuvaus ei vastaa tuotetta on aina mahdollisuus purkaa kauppa. Koskee myös yksityisten välisiä kauppoja.
Voisin hyvin osta autoliikkeestä auton etänä. Tällöin minulla tietysti on normaali purkuoikeus jos auto ei ole sitä mitä luvattu. Voisin myös vaatia että kuntotestiraportin. En oikein ymmärrä mitä kutotestiraportin lisäksi itse osaisin autosta katsoa. Toki suuntavakaus jää vielä avoimeksi mutta sehän on syy kaupan purkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e922853- 1041931
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä321772- 1211743
- 1451701
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161669- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191309
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241200