Eli siis löysin askin missä oli 5 tupakkaa maasta, uskaltaako niitä polttaa, vai onko tyyliin myrkytettyjä?
Löysin tupakka askista maasta, uskaltaako käyttää?
Anonyymi-ap
5
332
Vastaukset
- Anonyymi
On myrkytettyjä minä myrkytin ne
- Anonyymi
Joo älä missään nimessä polta, lähetä ne vaikka mulle niin voin olla "kuninkaallinen koemaistaja".
- Anonyymi
Mahdollista, paha kun on olemassa. Mä sain Tallinnasssa tyrmäystippoja, Hesassa nämä alkoi kun somalit tuli tienaamaan rahaa Suomeen 1990 luvun alussa.
- Anonyymi
Joltain pudonnut taskusta, joissakin takeista on ne viistotaskut ja moni pudottelee niistä tupakin ja puhelimet.
- Anonyymi
Mitä sitä täällä kyselet! Et sitä tiedä ennen kuin kokeilet.
Eikä siinä pahemmin voi käydä, kuin että henki vain menee. Ja menee se joskus kumminkin. Sinultakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299