Hei,
Osaakohan joku auttaa tälläisessä?
Mulla on vanha Canonin PowerShot G11 kamera edelleen käytössä (koska se toimii ihan moitteetta).
Olen siirtänyt kuvia tähän asti ilman ongelmia tietokoneelle (Windows 10).
Tänään kun yhdistin sen koneeseen piuhalla (niinkun aika ennenkin) kameran näyttöön tulee ilmoitus "Yhteyshäiriö"
Mikähän nyt neuvoksi? Olen tarkastanut piuhan ja sulkenut ja avannut kameraa/tietokonetta useampaan kertaan.
Viimeksi siirsin kuvia koneelle ehkä kuukausi sitten. Aiemmin ei siis mitään ongelmia ole ollut vaan tietokone tunnistanut kameran automaattisesti.
Canon PowerShot G 11 Yhdistysongelma
Anonyymi-ap
2
345
Vastaukset
- Anonyymi
Muistikortti koneeseen niin pellaa.
- Anonyymi
Jos koneessa ei ole kinnteää kortinlukijaa niin hanki kortinlukija ja laita kameran muistikorti siihen niin et tarvitse mitään ohjelmia. kameran kytkeminen tietokoneeseen kuvien siirtämiseksi ei ole kovin hyvä idea. Jos kameran akku loppuu kesken on ainakin osa kuvista mennyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337