Mitä asiaa kadehdit eniten? Minä ehkä rikkaita naapureita, koetankin aina vähätellä niitä toisille. Mikä on sinun "herkkä" kohta luonteessasi?
Kadehtiminen
21
1002
Vastaukset
- Anonyymi
Polovista
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17873861Z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sotkamolaisia. Ja niitä jotka eivät ole naimisissa serkun tai muun sukulaisen kanssa.
- Anonyymi
No noita jälkimmäisiä ei taida montaa kuhmosta löytyä. ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No noita jälkimmäisiä ei taida montaa kuhmosta löytyä. ..
Ei ainoata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainoata!
Ja hyvä niin..
- Anonyymi
Kaupassa tuttavan ostoskoria .kun tulleepi välistä vilkuiltuu immeisten ostoksii nääs.
- Anonyymi
Nuapurin tojotoo corolloo.
- Anonyymi
Naapurin ekaserkkua!!
- Anonyymi
Edustaja Polvisen lähestymiskieltoa, minulle ei ole koskaan annettu lähestymiskieltoa ei ikinä. Mistä niitä saa?
- Anonyymi
Nuapurin koiroo
- Anonyymi
poikien välistä rakkautta.
- Anonyymi
Nuapurin pottumuata
- Anonyymi
Ökymaasturi jossa halvat renkaat
- Anonyymi
Sotkamolaisia.
- Anonyymi
Sotkamosta lähtöisin olevia raukkoja,jotka hakkaa naiset ja lapset. Ne on kovimpia tyyppejä huutelee selän takana. Kannattaa kadehtia.
- Anonyymi
Kuhmossa tapetaan omia äitejä. Sairasta.
- Anonyymi
On kahdenlaista kateutta. Amerikkalainen kateus, jossa kateellinen pyrkii saamaan paremman omaisuuden kuin naapuri. Venäläinen kateus, jossa pyritään tuhoamaan parempi osaisen naapurin omaisuus.
- Anonyymi
Ja kuhmolainen kateus jossa ollaan valmis esimerkiksi maksamaan vaikka 100€ ettei kukatahansa saa 50€.
- Anonyymi
Kuulostaa työläältä mutta hakee ylen studiolle esim kampaajaksi.
- Anonyymi
Isoja kalansaaliita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076