Ostin tosiaan Maskusta viime vuonna perhosmallisen sängyn (eli molemmat puolet saa avattua, ja alla säilytystilaa). Tässä on yhtenäinen runkopatja ja ohut petari. Täs nukkuu minä (70kg) ja 80kg puoliso. Vaihellaa puolii.
Oon täs parin kuukauden aikana huomannu, et nää puolet alkaa taittuu sängyn keskikohtaa päi…. Vähän silleen V kirjainmaisesti. Kuitenkin toinen puoli on toista korkeammalla. Keskellä kans ihan pieni tasanen kohta… Mitä ihmettä??? Osaako joku auttaa tän ongelman kanssa… Kipeytyy niska
Viime vuonna ostettu sänkyni molemmat puolet meinaavat painua yhteen
Anonyymi-ap
2
167
Vastaukset
- Anonyymi
Eu lainsäädännön mukaan valmistaja / myyjä vastaa tuotteessa olevista virheistä kahden vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846