Queenin laulujen oikeuksista käydään kauppaa – Olisi toteutuessaan suurin maksettu summa musiikkikatalogista
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/5f6b3280-01ac-411c-b61a-3bb7892262b4
Pitäskö minunkin myydä oikeudet noin 1000 sävellystäni lyriikoineen? Paljonkohan sais fyffee?!
1
211
Vastaukset
Jos mää olisin menestynyt muusikko, niin kyllä pitäisin mun kappaleiden oikeudet itelläni, tosin myös silloin, jos en olisi kauhean menestynyt. Mikseivät Queenin kappaleiden tekijänoikeudet ole kokonaan Brian Mayllä ja Roger Taylorilla ja John Deaconilla? Miten sitten käy Queen + Adam Lambertin, jos Queenin kappaleiden oikeudet myydään? Jos vaikka Disney ostaa ne, niin voidaanko Queenin musiikkia käyttää sitten Disneyn elokuvien ja tv-sarjojen taustalla? Kumma kun Disney haluaa nykyään omistaa lähes kaiken. Ei riitä omat studiot ja tv-kanavat ja Disney world, Disney land ja Euro Disney, vaan pitää omistaa toisiakin studioita ja tuotantoyhtiöitä kuten vaikka 20th century fox ja Marvel. Nyt vielä haluavat Queenin kappaleiden omistusoikeuden. Tykkään kyllä Disneyn animaatioista ja muista elokuvista eikä mulla sinällään mitään Disney vastaan ole, mutta ihmettelen vaan, että nykyään yhtiö omistaa tai haluaa omistaa lähes kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728