Pussaa sekä halaa selvinpäin? Riittääkö rohkeus?
Moniko mies
15
838
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vaan
- Anonyymi
Tottakai. Ihme kysymyksiä ja luuloja.
- Anonyymi
Ei riitä pelottaa
Riittää helposti. Tosin tietty herää kysymys puhutaanko tässä nyt vähintään tutusta henkilöstä vai jostain satunnaiskohtaamisesta.
- Anonyymi
Giovana miksi pakenet et ollu tänään pizzeriassa
- Anonyymi
Ei mitään ongelmaa. Halaaminen ja suuteleminen on ihanaa. jos se johtaa johonkin, se on vielä ihanampaa.
- Anonyymi
On siinä oltava jonkun aineen vaikutuksen alla? Itse olen lähes vakuuttunut ilmankin
https://youtu.be/ATP6uUBv59k - Anonyymi
Tälleen vapaudessa sitä kaipaa mut nyt otetaa iisisti hetki ei naisia heti jaksa
- Anonyymi
Ainakin pyynnöstä halaa ja pussaa
- Anonyymi
kyllä.
- Anonyymi
Olisin heti valmis pussaamaan ja tekemään kaikkea muutakin jos vain haluat?
- Anonyymi
Halailen ja pussailen päivittäin. Monta kertaa päivässä. Eivät ole yhdessä ollut 18 vuotta pussailuhaluja tappaneet.
- Anonyymi
Minä ainakin. Kyllä riittää.
- Anonyymi
Suhteessa ollessaan mies jopa toimii halujensa mukaan. Uuden ihmisen tavatessa kännit otettuaan sortuu räväkkään lähestymistapaan.
- Anonyymi
Rohkeutta kyllä löytyy, motiivi on hukassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823