Ässä marketin vieressä olevan liikenneympärän tienpintaa rikotaan. Varmaan siihenkin löytyy hyvä selitys..
ASFALTIN TUHOAJAT
8
238
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mitään järkevää selitystä tuollaiseen. Viittaa vahvasti ilkivaltaan.
- Anonyymi
Kyllä siellä isot koneet ja kuormurit työtänsä tekivät. Mitä siihen liikenneympyrään sitten tulee onkin eri juttu. Naantalin päättäjiin on iskenyt Raision tauti. Ukko Pekan kohdalla, ja kävelykatu, tahi pihakatu mikä liekään tulee keskustaan, jossa saa ajaa myös autolla. Nähtäväksi jää kauanko kestää kun joku lapsi juoksee auton alle....
- Anonyymi
Maine menee Naantalilta.
- Anonyymi
Turhaa tuhlausta. Suuruuden hulluus on iskenyt päättäjiin...
- Anonyymi
Miksi piti alunperin muuttaa Naantalin keskustaa. Tulee ikävä vanhaa kunnon Bunkkeria.
- Anonyymi
Kun Moskovaan äskettäin iskettiin drooneilla, ei se paljon moskovalaisia hätkähdyttänyt.
– Siitä ei yksinkertaisesti puhuta.
Makkosta eivät drooni-iskut pelottaneet:
– Jos rupeaa pelkäämään, niin poishan sitten täytyy lähteä.
Hauskojakin sattumuksia on Makkosen matkaan osunut:
– Meidän ulkomaalaisten pitää käydä kerran vuodessa ilmoittautumassa poliisilaitoksella. Kun viimeksi kävin siellä, niin pois lähtiessä poliisiupseeri kysyi minulta, että mitä mieltä olen "sotilaallisesta erikoisoperaatiosta".
– Minä siihen, että pitääkö vastata.
– No työ vastasitte jo, kaveri sanoi ja veti käden koppalakin lippaan suu hymyssä. Hyvää jatkoakin toivotteli. - Anonyymi
Eikös siihen pitäisi tulla joku uusi maantie?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717