Minun kirjoituksia ei kehitysvammaisten Verneri sivun työntekijä suostu julkaista koska ne perustelee, että en osaa kirjoittaa lyhyesti asioita.
Ja me itse ryhmän vetäjä poisti Facebook Me itse ryhmästä, kun muut joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma valitti, että ne ei osaa lukea minun pitkiä kirjoituksia.
Toinen on Adhd minulla.
Tekeekö Adhd, että ei osaa kirjoittaa lyhyesti asioita vaan kirjoitan pitkiä kirjoituksia?
Kun en saa kaveria muista asiakkaista kehitysvamma puolella, kun minulla ei ole Lievän älyllisen kehitysvamman kiinnostuksen kohteet Itsellä ja en osaa puhua hitaasti ja kirjoittaa lyhyesti.
Kehitysvamma ohjaajat sanoo minun etsiä sellainen kaveri jolla ei ole Lievä älyllinen kehitysvamma mitkä muut diagnoosi jutut on lähellä Lievää älyllistä kehitysvamma juttua?
Veljeni sano, jos minulla on Adhd toinen sellainen kaveri etsiä jolla on entinen Asperger eli Autismi.
Lievä älyllinen kehitysvamma
1
220
Vastaukset
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17882597N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106