Olen 35-vuotias mieshenkilö ja kuuloni on tutkittu muistaakseni noin 15 vuotta sitten. En ole ollut meluisassa työssä.
Lähiaikoina näyttäisi olevan mahdollisuus seulonta-audiometriaan. Mietinkin, että miten usein sellainen olisi hyvä ottaa, ja että kannattaisiko tuonne pyrkiä.
Eli siis, mitä suositukset sanovat kuulotestauksen tiheydestä?
Kuuloseula, kuinka usein?
Anonyymi-ap
1
340
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä suosituksista. Ei kai normaalille ja terveelle ihmisille mitään suosituksia tässä asiassa ole. Riippuu varmaan ammatistakin.
Mutta jos itse kokee, ettei kuule kuten muut tai ei saa selvää ihmisten puheesta, kuulontutkimus on tietysti aiheellinen iästä riippumatta. Myös jos sinulle huomautellaan kuulemisesta.
Nykyajan kuulokojeet ovat tehokkaita ja huomaamattomia, ei tarvitse niitä ujostella, jos tarvetta niille on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337