Kansanedustajat ketkä valittu vaaleilla ovat poistaneet lapsivähennykset suomalaisilta perheiltä - säästetty mutta nyt satsataan maahanmuuttajiin reilusti kieliopiskelua, työhön koulutusta,... Ja vielä myös perheelle toimeentulotukea ja koulutusta ja tulkkeja.
Kansanedustajat poistaneet miljoonia ja taas miljoonia vanhusten hoidosta vuosia. Kunnilta vaaditaan tiettyä tasoa ja samalla on " leikattu" valtion rahoitusta.
Mutta pörssiyhtiöillä menee hyvin kun suomalaisilla menee huonosti.
Miten " kansanedustajat" ketkä istuu isojen firmojen hallituksissa ja johtokunnissa voivat olla puolueettomia, no ei mitenkään sillä kenen kädestä syöt sitä kumarrat.
Eikä Kansanedustaja joudu vastuuseen mistään poissa oloist, taksimatkoista, hyvä Veli avuista eikä huonosti hoidetuista raha-asioista 69 miljardia velkaa 4 ssä vuodessa.
Olis aika lopettaa muka demokraattiset 200 Edustajan vaalit koska jos kansa äänestää esim Persuja niin hävinneet puolueet huutaavat emme mene hallitukseen jos Persut siellä. Miten puolueet voivat mitätöidä kansan mielipiteen. Hyvin koska puolueet ja puolue kuri hallitsee Suomea Hyvä Veli aatteella.
Meidän kansanedustajat pitää pilkkana ihmisiä
Anonyymi-ap
2
284
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ”miljoonia” suinkaan vähennetty, vaan on siirretty erilaisiin tietokonejärjestelmiin, niiden ohjelmointeihin, päivityksiin ja henkilökunnan koulutuksiin.
Sitä sanotaan kehittämiseksi.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178885145
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274