Kuuluuko selkärangan näkyä ihon läpi

Anonyymi-ap

moii. Oon 12-vuotias tyttö ja siiiiis mul ei oo koskaa näkyny selkäranka sillee läpi ihon että siihe keskittäis huomion mut tänää olin menossa suihkuun ja ennen sitä katoin että enkai oo palanu selästä ja sirt näin et mun selkäranka näky huomattavasti paremmin läpi ku ennen. Jos oli perusryhdissä ni se näkyi vähä mut sitku vähä kyyristi selkää pyöreeks ni näky tosi tosi hyvin. Mietin vaa et kuuluuko. Oon aina ollu normaalipainonen ja en oo ollu sillee tiiättekö ”isompi” ku muut. (Toi kuulosti tosi pahalata ja en todellakaan haluu loukata ketää tolla!) mutta siis joo onhan mulla ollu jo yli kaks vuotta ollu niiku itseinhoa ja oon niiku aatellu aina omasta kropasta negatiivisesti mut joskus se ei oo häirinny yhtää. Mul on ollu kohtia milloi ruoka ei oo vaa maistunu tai en oo halunnu syödä jostain syystä, mut silloinkaa se ei mun muistaakseeni näkyny noin hyvin. Mut oon nyt siis syöny ihan hyvin ja kaikkee et en tiiä mistä toi johtuu. Voisko joku auttaa? Kuuluuko sen nökyy läpi? Ja en si haluu mitöä tyhmii kommentei tähän

5

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuuluu näkyä, eikä johdu välttämättä alipainosta vaan voi olla ihan geneettistä että just selässä ei oo rasvaa niin paljoku muualla tai muilla.

• Anonyymi

Paljonko painat ja mikä on pituus

• Anonyymi

Uskon että ei tarvii tuosta huolestua. Monesti jos selkärangan alueelle tulee jotain vikoja luustoon esm. kasvaessa niin tulee mukana kipua ja muita oireita. Tuo voi johtua juuri siitä, että vaikka et oiskaan hirveän siro, niin rasvaa kerääntyy eri paikkoihin eri ihmisillä ja eri ikäisinä. Terkka voi tuon tarkistaa jos tunnet sen olevan tarpeen.

• Anonyymi

Itekki oon 12, mut siis ku joka vuosi on telkkarin tarkastus ja se kattoo ryhdin, nii ois se sanonu jotain jos joku ois vialla, eli ei sul ole mikään hätä🙂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3235
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1732
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1355
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe